dissabte, 29 de maig del 2010

EL CORPORATIVISME DELS ARBITRES DE FUTBOL....I Cía.

Al “Noticies 8” de la 8TV del dia 25 vespre, he escoltat una noticia que m’ha deixat garrativat i que de moment fins i tot m’ha fet pensar si no ho estava somniant. “El Comitè de Competició ha obert un expedient al entrenador Josep Guardiola, que li poden representar cinc anys de suspensió, per haver manifestat, que un arbri’t havia MENTIT al redactar l’acta del partit. Però a quin país vivim, quin delicte ha comés aquest noi ? si per ser d’aquest Comitè, que està també més desprestigiat que el Tribunal Constitucional, que ja es dir, no es precisa de cap títol si no només ser de l’olla, per una bestiesa com aquesta puguin condemnar al “pacte de la fam”, com es deia sindicalment abans del 1936, a una persona que per arribar a ser entrenador del Barça i triomfar......cosa que això a Espanya, no es perdona, essencialment pels de la “meseta” i parodiant a Chúrchill, li ha costat........sang, suor i llàgrimes o el que no han pogut guanyar legalment en els camps de futbol, ho volen guanyar darrera de una poltrona ?

Tinc la complerta seguretat que si aquesta denuncia la presenten a un Jutjat de Justícia de debò, no a aquesta colla de galifardeus, el Jutge segurament que sense necessitat ni d’estudiar-se-us l’arxiva per improcedent i encara els multa per “temeraris” -frase molt de moda judicialment-.

Quantes i quantes de vegades s’ha vist posteriorment per TV, que s’han equivocat els arbri’ts, per haver concedit un penal que no ho era o al reves, o fores de joc inexistents, al produir-se un gol....o.... i no pararem i en canvi sembla que la paraula d’ells sigui paraula de Rei per què.......s’ha vist mai, el descobrir-se el fallo garrafal del “trencilla” s’hagi anul•lat un partit de futbol, malgrat que l’error ha representat la pèrdua del partit ?

Als Tribunals ordinaris, apart del inicial sempre queda poder recórrer a l’Audiència o al Suprem –-que amb lo d’en Garzón també han quedat retratats i actualment, fins i tot, al desprestigiat Constitucional. En canvi al futbol......yo me lo guiso, yo me lo como !.

Quin barcelonista no es recorda del penal d’en Guruceta a dos metres lluny de la ratlla i que només el va veure ell, però que finalment es va saber que aquest arbri’t havia estat “comprat” en aquest partit i en canvi tots els recursos que va fer el Barça van anar a parar al sac dels papers, per improcedents, ja que els únics honrats i que “mai s’equivoquen” segons aquests “Comités”...... son els arbri’ts....quan tots sabem que......”de todo hay en la viña del Señor”

PERE PI CABANES – Sant Hipòlit de Voltregà – www.perepicabanes.blogspot.com

-----------------------------------------------------------------------
...TAL COM PODREU COMPROBAR, AQUEST ESCRIT HA PORTAT CÚA
-----------------------------------------------------------------------

De: "Montse José Tello"
Para: "Pere Pi"
Enviado: dijous, 27 / maig / 2010 14:51
Asunto: FW: EL CORPORATIVISME DELS ARBRITS DE FUTBOL I C
HOLA PERE,
LI VAIG ENVIAR EL TEU ESCRIT AL MEU COSI QUE ES ÀRBITRE DE FUf BOL I M'HA CONTESTAT AIXÓ
SALUTACIONS
Montse


Hola cosineta,
No acostumo a llegir aquest correus, però aquest que parlava d'àrbitres si que ho he fet. No se pq però sabia que no deixarien ben parat als àrbitres, però el que també sabia és que el que escriu no en te ni idea!

Primer de tot, és del tot imposible que suspenguin al Guardiola amb 5 anys, ja que per les imatges es va veure que no li havia dit el que posava a l'acta del partit. Segon, d'àrbitres com a totes les professions hi ha de tot tipus, bons^ dolents, xulos, humils, venuts, honrats, etc etc, però el que tinc clarissim després de xiular durant 14 anys, és que és una professió molt difícil, on les coses/jugades passen molt ràpid i on tothom (jugadors de camp, entrenadors, suplents, públic), absolutament tothom t'inteta enganyar, són molt pocs els que t'ajuden, així que ja et pots imaginar ho fàcil que es equivocar-se, per clarissima que es vegi la jugada per TV.
Així que, no se si coneixes a aquest Pere Pi, però jo el convido a venir amb mi un dia, i si vol el deixem xiular un partidet, encara que sigui de canalla petita, a veure si ho veu tan fàcil.

Un petonet molt i molt fort!

Jordi
pd: ho sento si la resposta és una mica dura o esquerpa (no es per tu, eh! és per aquest Pere
Pi)

----------------------------------
De: "Pere Pi Cabanes"
Para: "ARTUR MAS"
Enviado: dijous, 27 / maig / 2010 23:53
Asunto: Fw: EL CORPORATIVISME DELS ARBRITS DE FUTBOL I Ca
Benvolgut senyor Mas:
Escrit que sota aquest mateix títol, em permeto enviar-li per si, al seu criteri, el troba
interessant.
Per cert que aquest "cosinet" de la Montse José Tello, em sembla que s'ha pasat una mica de la ratlla en la seva contestació, doncs jo, tal com va dir un dia la Pilar Rahola a un municipal quan li possava un
multa "vostè no sap amb qui tracta", doncs crec que en aquell temps era diputada, també li podria dir jo,
però soc mes humild....però aquest noi no fa res més que confirmar el meu titol El Corporativisme dels
arbri'ts. i defensa un "acta" que ell mateix reconeix que la va falsejar un seu company de semiófici
Reconeix "que per les imatges, es va veure que, no li havia dit el que posava en el acta del partit" el que vol
dir que, el que va dir en Guardiola era veritat per lo tant aquests "senyor" a més de mentider es un
"prevaricador" frase avui dia tant de moda dedicat al jutge Garzón.
Li agraiexo la seva invitació a "pitar" un partit de "canalla petita", però resulta que quan ell en va jo ja en tornava. Abans de 1936 o sigui que qui sap a on era encara aquest bon noi, jo ja jugava a futbol com a porter i segons diaris de l'epoca, que conservo i poso a la seva disposición, deien....que en Pere Pi, aquest que segons aquest noi,£!el que escric no en tinc ni ideia..." tenia un gran pervindre com a jugador de futbol",
però va arribar la maleïda guerra civil i tot el pervindre com a "porter" s'en a anar a can Pïstracs ja que
entre guerra i mili amb els nacionals, només hi vaig estar la friolera de 8 anys.donant'ho "TODO POR LA PÀTRIA" i en canvi la majoria que jugàvem al mateix equip, més jovenets que jo i que no els va agafar tant de plé la guerra i lliberació, van acabar a partir de 1939 jugant fins i tot en equips de 1a Divisió, o sigui que
em podrà ensenyar a "lladrar", però de futbol primer hi era jo, encara que una mica més modest que no
pas com ell es presenta.
O sigui que a la bona amiga Montse José Tello, que rebrà també aquest mail....li recomano digui al seu cosinet, que per ell la "perra gorda" com es deia amb les calers d'aquell temps i que com sap ella, que faig jo com a norma, que ell s'agafi la vida amb una altre filosofia sobretot més optimiste ja que al final se li poden posar pedres al fetge, com es el meu tarannà i que predico amb l'exemple "esplendorós" de un iaio de 90 anys.
Un "acudit" que m'han explicat avui UN MATRIMONI JA GRAN, ARRIBA QUE ES MORT LA
DONA....PASSA UN TEMPS I ES MORT L'HOME QUE S'EN VA DIRECTE AL CEL I A LA QUE HI ENTRA
VEU A LA SEVA DONA QUE SE LI ACOSTA DIENT....HO PEPET QUINA SORT TORNAR TROBAR-NOS
AQUI ALTO DIU ELL, QUE EL MOSSÈN NOMÉS VA DIR "hasta que la muerte os separe"
Pel mateix preu un altre....Dues dones parlaven de les seves coses i al final una d'elles diu....No, no, nosaltres amb el meu marit ho tenim ja parlat....si el dia de demà, algú dels dos falta.....jo m'en aniré a viure a Girona,
Jo en el meu escrit no parlava d'arbitrar un partit si no del falsejament de una acta i després i d'en Guruceta que m'en diu, perquè molt bla bla, però de fets concrets no en pasa ni tant sols de puntetes, d'aquest arbri't de 1a divisió que es va demostrar "fehacientemente" que s'havia deixat subornar i venut als de la
meseta que m'en diu perquè com diuen les Sagrades Escriptures...."de todo hay en la vina del sefior" o
ell creu alló de que i sobretot en els arbri'ts "To er mundo et bueno" ja que tots els recursos que va fer el
Barca demostrant el que tothom sabia i s'havia vist, s'en van anar a fer punyetes i com a una prova més del esmentat "corporativismeas. resulta que a n'en Guardiola li poden caure cinc anys de suspensió....sabeu quan li pot caure a un arbri't que es demostri que ha falsejat un acta....la friolera d'entre 3 i 6 mesos....o sigui la llei de l'embut


Cordialment i "sin acritud" com deia en Felipe Gonzalez PERE PI CABANES de Sant Hipòlit de Voltregà —

----------------------------------
De: "Montse José Tello"
Para: "Pere Pi" Enviado: divendres, 28 / maig / 2010 00:34
Asunto: RE: EL CORPORATIVISME DELS ARBRITS DE FUTBOL I Ca
bona nit Pere, m'ha sapigut molt greu que enviesis el correu del meu cosi sense demanarme
permís
ja que es un e-mail personal. t rrf^
Quan és una d’aquestes coses que corrent per intenent m'es igual però axó no. Montse


From: picabanes@gmail.com
To: picabanes@gmail.com; montara@copc.cat; molascm@diba.cat; montsejosetello@hotmail.com; oncina2@hotmail.com; pepcaba2@gmail.com; jordi@tecnicaudio.com; famjibmar@yahoo.es; jaumeicart@yahoo.es; mpc@hotmail.com; cduarte@fundaciolluiscarulla.cat; antraveria@gmail.com; carme.trabal@gmail.com Subject: Fw: EL CORPORATIVISME DELS ARBRITS DE FUTBOL I Ca Date: Fri, 28 May 2010 00:01:43 +0200


Pagina 1 de 1

Pere Pi Cabanes
D28 MAYO 2010


----------------------------------
De: "Pere Pi Cabanes"
Para: "MONTSE JOSÉ"
Enviado: divendres, 28 / maig / 2010 10:54
Asunto: CONTESTO EL TEU MAIL DEL DIA 28
BENVOLGUDA MONTSE:
Lamento molt sincerament que no hagi interpretat que no volies que el teu mail, però del teu cosinet^obre els arbri'ts es publiqués, ja que jo me limitat a fer com he fet sempre amb el material que m'has enviat, doncs no sabia que precisament, per fer-ho et tenia de demanar permís i hauràs pogut comprovar que sempre i no solament els teus, tot el que jo he rebut, ho he reenviat. perquè amb els jo arribo a enviar i més d'un, semprejojoc el de rebre, comes precjsasment aquest cas, o sigui que no m'amago, però que hi farem, un fallo sempre un el pot tenir, no com el teu cosinet tant "pontificant" i
lògicament el corporativisme" era el leit motiv del meu escrit, no la labor d'el|s que tots ja sabem que,
desgraciadament, mai ho fan be per tothom, uns per inútils i uns altres perHlésíos (?), sempre defensant els seus, o potser amb la meva contestació ell no ha quedat en masa bona posició ?. Només com una petita justificació per part meva, els seus cognoms no veig que surtin per enlloc, o sigui que el seu "ego" no queda en mal lloc ja que ningú pot saber, dels meus fans, qui carai pot ser el teu cosinet, si un José o un Tello que
ni m'importa. Per cert Ja li vas demanar permís a ell per si m'el podies enviar ? Ni ha més d'un que
sempre tiren la pedra i amaguen la ma !

Per evitar en el succesiu que aixó no torni a pasar, quasi et recomanaria que no m'en enviesis cap més, per què si cada vegada haig de demanar permís per fer-ne us, el més ràpid i segur de no fallar-la mai més, es ja no disposar-ne dels mateixos.

Ara veig el per què fa uns dies l'Artur Mas, president de CiU i "modèstia apart" un dels meus "fans", em va enviar un mail en el que em donava autorització per poder publicar al meu blog els que rebi d'ell

Tal com dic en la meva contestació....Cordialment i SIN ACRITÚ ! PERE PI CABANES de Sant Hipòlit de Voltregà


----------------------------------
29 de maig del 2010


Benvolguda Montse:
Escrits com aquests, que em permeto adjuntar-te, son els que em reconforten, al comprovar que no tothom, em titlla, ni tenen el seu mateix concepte dels meus escrits......i amb un caire tant “dur i esquerp” –com el teu mateix “cosinet” ja reconeix- i fins i tot, redactat amb un to tant despectiu, que ratlla en la grosseria...”.aquest Pere Pi”, -com si l’esmentat només fos un drap brut de cuina“, i de que “el que escriu -en Pere Pi- no en te ni idea” i que fins i tot, em convida, com aquell que et perdona la vida i d’això en depengués la salvació del mon....a xiular un partit de futbol...i a més a més.... entre canalla petita...” -a la millor de bolqués ?- com fa el teu “cosinet”.

Si aquest escrit hagués estat un partit de futbol....i només agafo de lo rebut, aquests quatre, d’aquests dies i essencialment fins i tot els del “afaire”, hauríem quedat QUATRE A UN o sigui que guanyaria per golejada........”Es broma.....que deien en CASSEN qepr.

I amb això tanco ja definitivament el tema del teu “cosinet”, ja que aquest formatge mai el vaig encetar jo... ni n’encetaria mai cap per un tema tant insignificant, ridícul e infantil, com es el tema dels “àrbitres de futbol”, dels que fa anys que en passo totalment ja que no m’interessen, baix cap concepte, ni els seus tripijocs ni els seus i “eterns i antediluvians” problemes, ja que...... con “su pan se los coman”, que son exactament els mateixos, de quan a la meva ja llunyana joventut d’abans de 1936 jo ja jugava a futbol, que també n’hi havien de......bons (pocs), dolents (la majoria) , xulo -en català “pinxo”- (tots) , humils (pocs), venuts (suposats, ja que mai es podia demostrar), honrats (pocs), etc etc.

Ah i ja com a final de debò i.........aplicant la teva mateixa “regla de tres”.............que per cert...... a mi no en fa ni em fum. No recordo pas si també em vas demanar permís per enviar el meu escrit inicia’l que es el que ha portat tot aquest “sidral”, al teu “cosinet”, cosa que te’l dono ja per endavant, per si aquests d’avui, també vols enviar-lis com vas fer amb l’esmentat, per què així tindrà “tot l’argument i el cant de l’obra” com es deia abans de la guerra en els teatres a on es representaven les Sarsueles.

Cordialment
PERE PI CABANES de Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada