dissabte, 19 de juny del 2010

UN TOC D’ATENCIÓ AL “CENTRE MÉDIC MANLLEU”

Fet amb tot l’afecte i estima i essencialment amb atenció al creador del mateix, el Dr. Basilio Anía Martinez, qepr, que sempre em va honrar amb la seva inoblidable amistat.

Per visitar-te en aquest Centre, com es lògic, sempre s’ha de demanar dia i hora. Ara vista la meva experiència del dia d’avui 16 de juny..........això no serveix per res i no deixa massa be la deontologia del esmentat “Centre”.

Vaig demanar hora -el dia per aquest doctor sempre es el dimecres- i em van donar a les 17,15 i al preguntar quans en tenia al davant em va dir que un. He arribat uns minuts abans i ja ni havien dos que s’esperaven i he interpretat que a recepció es devien confondre i ni havia un de més ja que havien arribat precisament, abans que jo. Passaven de dos quarts de sis i encara el doctor no havia arribat per començar les visites i ha arribat un altre senyor que s’ha assentat. Com que jo tenia a les 17,15 i ja eren més de les 17,30 he suposat que aquest nou arribat, tenia hora, més tard que jo. Ha arribat el Doctor i ha començat la primera i seguidament la segona visita demanant pel nom dels que s’esperaven davant meu. M’entres feia la segona ha passat una infermera joveneta i molt “pizpireta” que es veu que coneixia al que s’esperava, arribat darrera meu, per què he vist que es feien moltes carantoines. Ha entrat al despatx del metge i a la que surt la segona visita ella el crida i el fa entrar o sigui que la fet “colar”. Eren ja prop de les sis i arriba un altre senyora i quasi al moment surt la visita anterior i ja criden a la que acaba d’arribar. Immediatament m’he aixecat i he dit a recepció que anul·lessin la meva visita i els he donat a conèixer el motiu, ja que per aquest viatge de fer demanar dia i hora no calia alforges, si després “algú” l’ordre de visites se la passa pel replà de l’escala i la feia al seu ”libre albedrio”.

Doctor Anía “junior”, amb tot l’afecte i consideració, em permeto recomanar-li posi un xic d’ordre i serietat al seu Centre i a aquesta infermera, que pel Doctor sabrà qui es ja que vostè m’ha vist per qui feia “cua” i li canti una mica les quaranta i no es passi de llesta en el successiu amb les seves amistats per què si el mateix tenia pressa....haver-se llevat mes d’hora...a l’hora de demanar hora.

Aquest escrit, de quin original, previament, se'n va entregar a mans un exemplar, el mateix dia 16/6, a recepció del Dr. Anía junior, titular actualment d'aquest centre mèdic, per si tenía quelcom a dir, justificar-se o afegir-hi i que ni ha contestat, ni ha donat cap senyal posterior de vida, ha sortit publicat al Setmanari de Vic "OSONA COMARCA" el dia 23 de juny.

Afectuosament
PERE PI CABANES – Sant Hipòlit de Voltregà – www.perepicabanes.blogspot.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada