Volkswagen de moment posa el fre a la seva
aposta per Catalunya degut al sobiranisme
i davant de la incertesa política, fomentada per la Generalitat, degut
als esperits de fa quatre dies que se li han despertar de cop amb en Mas, que al final i com tots sabem, acabaran en el pedregar.
La fàbrica barcelonesa continuarà amb la
producció que encara te planificada,
però el grup alemany no
clarificarà les inversions futures, que en canvi si que ja ha fet en altres
plantes de la companyia.
De moment, Martorell ha perdut i a favor de la
República txeca, la producció del model
tot terreny que estava basat en la plataforma del Seat Leon, quan la planta
catalana, es una de les més eficients.
En el moment de la seva obertura l’any 1993,
es considerava la fàbrica més moderna del grup i amb capacitat per la producció
de 500.000 unitats amb tres torns diaris. Compte amb 11.500 empleats
directes i altres 46.000 indirectes
repartits per tot Espanya. Aquest any havia ampliat la plantilla amb 550
treballadors temporals, per reforçar la producció dels Seat Ibiza, Leon i Audi
Q3.
PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada