Comandat per el Marco Polo, català, en Xavier Trias, recentment batejat així,
degut als seus habituals viatges a Ultramar
i acompanyat per una tripulació de com amenys 18 persones i aixó si, sempre per compte de l'Estat (Català?).
Perque ara resulta que s’ha
descobert que el finançament per
l’embarcador de grans iots de la capital catalana, s’està finançant amb diner
blanquejat, segons el president de la Oficina Antifrau (OAC) Daniel de Alfonso
i els vots de la oposició han obligat a entregar tota la documentació de la
reforma del Port Vell i que obligarà al govern de BCN a explicar l’avanç de la
investigació mensualment, doncs aquest va quedar mut, a través del regidor de Urbanisme
del Consistori, Antoni Vives i home fort de'n Trias i valedor poític de la
marina de luxe i al mateix temps vicepresident
de l'Autoritat Portuaria de Barcelona, que va tenir la oportunitat de
defensar el seu projecte estrella de les conclusions fiscalitzadores depenent
del Parlament, que només va callar i
suportar com la oposició en bloc li recriminava
el mal sevei que la opacitat de l'executiu de Barcelona, estava fent al
bon nom de la ciutat, doncs segons informs d'Antifrau, desvetlla l'existencia de “fons de societats radicades
en paradísos fiscals i quin origen es del tot desconegut.”
I el govern de Barcelona ha
passat de la negació al silenci, malgrat
de que ha hagut d’admetre que la
concessió de la marina, s’havia comprat
desde el paradís fiscal de Xipre.
És
el que jo he dit sempre, de que en la clase política actual, no
ni ha ni un pam de net! I després, encara es sorprenent de la pujada
meteòrica de Podemos.
PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada