dilluns, 3 d’octubre del 2011

526-DOCTOR BROGGI, NO AL COPAGAMENT


Amb tot el meu respecte pels seus 103 anys -jo ja vaig pels 92- però de on ha tret vostè que la Seguretat Social es gratuïta. Jo des de el començament dels anys 40, quan el Ministre franquista Girón de Velasco la va implantar, fins l’any 1985 que al complir els 65 anys em vaig jubilar, vaig cotitzar sempre, però d’utilitzar-la habitualment....res de res.. doncs era jove i pràcticament no necessitava res.. També era de Assistencial Sanitària Col•legial i de S.C.I.A.S. “Hospital de Barcelona”, dels que me’n vaig donar de baixa els anys 1.990, cansat de tants anys de cotitzar per res, ja que afortunadament tampoc havia tingut de necessitar els seus serveis.. Ara be, ja fa uns pocs anys, que ara si que els utilitzo els serveis de la Seguretat Social, cosa normal ja per la meva avançada edat, tinc de medicar-me de tant en tant, per la pressió arterial o quelcom de sucre.......res coses , sembla, segons la meva doctora de capçalera, de poca importància, gracies a Deu.

Ara be, segons la meva Declaració de la Renda del 2010, l’Agència Tributaria em va retenir de la meva pensió, en concepte de l’impost de l’IRPF, la quantitat de 5.446,72 euros i segons la llista que actualment facilita a cada usuari, el metge de capçalera, els medicaments que vaig necessitar el mateix any, diu que van pujar 602,20, el que vol dir Doctor Broggi, que per la qual cosa, encara queda un saldo disponible, al meu favor, s.e.u o., de 4.844,52 i que casos com el meu, deuen ser els de la majoria de pensionistes. O sigui que això de que la medecina es gratuïta.....res de res, doncs ja es diu que el no que es paga amb dinars es paga en berenades! No fem demagògia barata de cara a la galeria. A les carreteres, que no son autopistes de peatge, fan pagar als automobilistes per utilitzar-les. ? No, doncs això, per què fins i tot el preu dels carburants els va incrementar, amb un impost de 4 cèntims per litre, destinat al Institut Català de la Salut, el trist “Tristpartit”

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà
----------------------------------------------

De: Pere Pi Cabanes [mailto:picabanes@gmail.com]
Enviado el: lunes, 03 de octubre de 2011 21:05
Para: defensor La Vanguardia
Asunto: DOCTOR BROGGI, NO ALCOPAGAMENT

Benvolgut amic Josep Rovirosa Olivé:
Aquest escrit que li acabo d'enviar, li quedaria molt agraït si el fes seguir al senyor Marius Carol, autor de l'article d'avui "La veu de l'experiencia" que per cert em fa recordAR QUE FA ANYS VA VINDRE A VIC UN DIRECTOR GENERAL DE NO SE QUE DE BENESTAR SOCIAL, quan n'era Consellera la "toia" de l'Irene Rigau, i VA DONAR-NOS UNA CONFERENCIA per "LA GENT GRAN" I COM A PROVA de"lo que valem", ens va possar l'exemple de que a les tribus de l'Africa, sempre quan volen pendre un acord, demanen primer el parer de la Gent Gran o sigui els "ancianos" i jo que sempre em posso al davan, per què aixís ningú em veu, vaig demanar la paraula i li vaig dir amb un to una mica enfoten-me.......doncs segurament deu ser per aquest motiu que l'Africa es el continent més atrasat del mon i que confio i pot fer-li gracia i agradar el tema.

Ben cordialment

PERE PI CABANES
----------------------------------------------

From: defensor La Vanguardia
Sent: Tuesday, October 04, 2011 10:44 AM
To: Pere Pi Cabanes
Subject: RE: DOCTOR BROGGI, NO ALCOPAGAMENT

Benvolgut Pere Pi

Acabo de reenviar el seu correu al Màrius Carol, tal com em demana en el seu escrit d'ahir.

Molt bona la resposta que li va donar al director general de torn!

Que no ens falti l'humor

Bon dia i fins una altre

Josep Rovirosa
Defensor del Lector
La Vanguardia

Aquest escrit ha sortit publicat al diari EL PUNT AVUI el dia 7/10/2011 i a la revista setmanal de Vic MÉS el 11/10/2011.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada