diumenge, 24 d’abril del 2016

2620-ARTICLE PÒSTUM DEL BLOG D'EN PERE PI CABANES - ARTÍCULO PÓSTUMO DEL BLOG DE PEDRO PI CABANES

Amb profund dolor, haig de comunicar-vos que en PERE PI CABANES, titular del present Blog "El Eterno Descontento", ha mort el dia 23 d'Abril del 2016, a les 2:30 de la matinada, aproximadament, a l'Hospital Sant Jaume de Manlleu, on hi va ser ingressat el dia 15 d'Abril. La causa de la seva mort ha estat una Leucemia detectada fa dos mesos, molt maligna i activa, a la qual, a la seva edat, no s'hi podía aplicar cap mena de tractament eficaç. El meu agraïment a tot el personal mèdic i auxiliar que l'ha tractat, des de el CAP de Sant Hipòlit, fins al de l'Hospital Sant Jaume, per la seva profunda dedicació i professionalitat, que li han evitat qualsevol tipus de patiment. S'ha anat apagant com una espelma, de mica en mica, fins arribar al desenllaç final. Ha mantingut el seu particular sentit de l'humor fins el darrer moment.

La foto que veieu, és la última d'ell en vida feta el dia abans d'ingressar a l'Hospital esmentat més amunt, on va morir una setmana després, i se'l pot veure treballant en el seu Blog, que tant li agradava, on escabetxava a tot politic que ell considerés que la seva actuació anava contra els interessos generals dels ciutadans, els quals, en el contexte actual, segons el seu criteri, eren el 99,9% d'ells. Ja deia que l'unic polític que no s'ha corromput, era aquell que encara no havía arribat a manar.

En fi, és llei de vida. Ja deia ell que "de vell no se'n passa".

Descansi en pau.

Això us ho fa saber el seu fill, col·laborador d'ell i co-autor de les imatges publicades, i d'alguns articles específics,

Jordi Pi Solsona

Aquest Blog queda completat aquí, i ja no s'hi afegiràn més articles.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En atención a sus amigos y simpatizantes de ultramar, traduzco el mismo texto al castellano.

Con profundo dolor, he de comunicaros que PEDRO PI CABANES, titular del presente Blog "El Eterno Descontento", ha fallecido el dia 23 de Abril de 2016, a las 2:30 de la madrugada aproximadamente, en el Hospital Sant Jaume de la población de Manlleu, donde fué ingresado el 15 de Abril. La causa de su muerte ha sido una Leucemia detectada hace dos meses, muy maligna y activa, la cual, por su edad, no tenía tratamiento eficaz posible. Mi agradecimiento a todo el personal médico y auxiliar que lo han tratado, desde el CAP de la población de Sant Hipòlit, hasta el del Hospital Sant Jaume, por su profunda dedicación y profesionalidad, que le ha evitado cualquier tipo de sufrimiento. Se ha ido apagando como una vela, poco a poco, hasta llegar al desenlace final. Mantuvo su particular sentido del humor hasta el último momento.

La foto que podeis ver, es la última de él en vida hecha el día antes de ingresar en el Hospital citado más arriba, donde fallecía una semana después. Y se le puede ver trabajando en su Blog que tanto le gustaba, donde descabezaba a todo político que él considerés que con su actuación, atentaba contra los intereses generales de los ciudadanos, los cuales, en su opinión, eran el 99,9% de ellos. Ya afirmaba que el único político que no se ha corrompido, era aquel  que todavía no había llegado a mandar.

En fin, es ley de vida. Ya decía él que "de viejo no se pasa".

Descanse en paz.

Esto os lo comunica su hijo, colaborador y co-autor de las imágenes publicadas y de algunos artículos específicos,

Jorge Pi Solsona

Este Blog queda completado aquí y ya no se añadirán más artículos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada