dimarts, 8 de desembre del 2009

RESPOSTA AL BANC DE SABADELL

Benvolguda Senyora Raquel:
Em plau acusar-li rebut del seu escrit del dia 8 que acabo de rebre pel que m'informa que han passat el meu suggeriment "als responsables de la seva organització, per la seva consideració" i celebraria i desitjaria que tot 'plegat tingués l'èxit per tots esperat i al final fos canviat d'ubicació el caixer automàtic de l'oficina de Manlleu, doncs tinc la complerta seguretat que aquesta millora seria molt ben rebuda pels usuaris de la mateixa.
Jo per lo menys, que tinc l'experiència de tants anys de utilitzar aquest magnífic servei -des de 1990 en que vaig traslladar-me de la població de Montcada i Reixac-Santa Maria de Moneada a on ja era client del Banc Sabadell des de el 1970- son moltes les vegades que hi haig de fer cua i puc veure m'entres m'espero, que com jo també em trobo normalment, l'usuari està pràcticament
"amorrat" sobre la pantalla liquida i quan se'n aparta i treu la tarja li comento.............................................. que buscant
cargols?........ i tots em confirmen que es un desastre, ja que la majoria es pot dir que tots ho fem
quasi per tanteig i jo no seria pas la primera vegada que me equivocat essencialment en la
quantitat que vull disposar i els hi pregunto.......................... doncs per què no es queixen ?.................... La contestació
sempre ha estat la mateixa.............. si no serviria per res! Doncs a veure si aquesta vegada serveix per
quelcom, lògicament amb la seva recomanació i ajuda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada