dissabte, 3 de juliol del 2010

CARTA OBERTA D'EN RAÚL ROMEVA

Escrit enviat a la Montse José

Benvolguda Montse:
Malgrat els "meus esforços" no he pogut "obrir i reenviar" aquesta teva "carta".

Malgrat tot, a mi tota aquesta colla de ICV francament no son Sants de la meva devoció, dons conec gaire, el panyo, jo dels 16 als 19 anys ho vaig ser dels seus o sigui comunista....pecat de joventut que el vaig pagar amb escreig....Ja es diu que el que "de jove no es revolucionari...es que no te cor.....ara el que de grant encara ho és....alshores es que no te cap !...... i conec com les gasten....pensa que en Comorera, secretari general del PSUC, des de la seva fundació l'agost del 1936, a l'exhili, enfastiguejat tant d'en Carrillo com de la Pasionaria com d'en Lopez Raimundo qepr -era el marit de la Teresa Pàmies- i molts d'altres, va retornar a Espanya i al entrar pels llocs habituals que ho feien els de la"clandestinitat" -frase molt habitual I estimada d'en Paco Estrella, en el seu curriculum- ja l'estava esperant la policia franquista i "males llengues" asseguren que van ser els mateixos seus excompanys que el van delatar. Fins i tot, aixó ho va publicar a La Vanguardia en Gregorio Moran. Va morir a la presó de Burgos.....I això que s'ha publicat moltes vegades, mai cap d'ells es va donar per aludit i han donat sempre la callada per resposta i diuen que....quien calla otorga. Només cal recordar com van acabar en Claudin i en Semprun, que eren membres del Comité Executiu, que tots dos, van estar expulsats del Partit Comunista d'Espanya per què..... no van acatar la "dictadura del Proletariat" del tandem Carrillo-Pasionaria A més, només cal escoltar tant l´Herrera, el de la bicicleta, com la Laia Ortiz, els dos actuals capitostes de ICV, que només saben parlar que..... tot ho volen "d'esquerres" -com si fossin un CD ratllat- i segurament que encara no saben de on bé aixó de dretes i d'esquerres, que jo fa poc que els hi vaig aclarir però si ells, els d'esquerra, son els que ens han de salvar.....Bona nit i tàpat. Pensa que aquests d'esquerres del "Tristpartit", encara ens deuen de retornar el 33% de l'IRPF que ens van cobrar els del PP quan governaven, sobre la modesta indemnització que l'any 2000 va concedir el govern de "dretes" d'en Jordi Pujol, als que haviem estat en Camps de Concentració o Batallons Militaritçats Disciplinaris de Treballadors, per motius polítics, durant el regim franquista, En canvi en Rodriguez Zapatero ens va retornar el 2007 el seu 66% i es el que em va dir per escrit, que el restant el ternia de retornar la Generalitat que es el que la va cobrar al seu dia. Ho he reclamat, per carta, a aquesta colla d'impresentables, ho va fer també el Sindic de Greuges en Rafael Ribó -al que li havia demanat si ho podia fer- ho va fer el diputat per CiU en Jordi Turull i sempre la seva contestació ha estat el silenci administratiu. Si aixó ho fan amb els que, sobre el paper, som dels seus, estem ben apanyats, doncs aquesta reclamació balla des de el 2007.

Només cal recordar que a l'URSS amb 70 anys de dictadura comunista no varen resoldre res i això que s'en deia "La patria -o el paradís- dels treballadors" i jo..... pensa que estic ben informat i al dia. La meva TERCERA JOVE.......Varem tenir només un fill, però ja he conegut a TRES joves. Aquesta ultima es rusa i fins i tot, no fa gaires dies que van vindre a veurens els seus pares des de Rusia....per cert.una gent molt correcta . Saps de que es va sorprendre la Tatiana -que ja te revalidat i treballa de metgesa a la SS, doncs li varen homologar el titol rus-....... als pocs dies de vindre a casa amb el meu fill ?......No s'en sabia avindre que nosaltres tinguesim 4 o 5 tisores, doncs jo en tinc algunes de repartides per la casa per no tenir d'anar-la buscant, quan la necesites, doncs ells...... en tenien només UNA de sola per tota la familia. Si per ells això es un luxe....estem ben apanyats.

Be, plego el "totxo", doncs només et volia fer dues ratlles sobre la "carta" d'en Romeva i jo, com sempre.....pontificant....segurament que -modestia apart- pensaràs......cuanto sabe !.....Es broma que deia en Cassen.....però ja diuen que...."sabe mas el diablo por viejo, que por diablo" i a mi, a "viejo" no em guanya ja, gaire gent

Molt cordialment
PERE PI CABANES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada