diumenge, 4 de juliol del 2010

EL CELEBRE VIDEO DE LA CONSELLERA GELI

Ni l’he vist, ni penso perdre ni un minut per veure’l, però a la vista del mullader que ha portat, aquesta bona senyora, creu realment als catalans infantils o juvenils d’avui dia, tant babaus o ignorants que se’ls hi hagi d’ensenyar a “confegir” i llençar el diners dels nostres impostos amb aquestes barrabassades ? Ja diuen que el que “no costa de guanyar no costa de gastar” i aquests del “Tristpartit” tenen les mans foradades quan disposen dels nostres cales. Només cal recordar les fastuoses inauguracions d’ambaixades per que el senyor Carod Rovira pugui cobrir el seu ego i anar pel món, traient pit i regalant els nostres calés, com aquell milió d’euros per ajudar a conservar una llengua indígena em sembla de l’Ecuador

Jo, el 17 de gener –Sant Antoni dels burros- vaig fer 90 anys i recordo que el 1930, quan tenia 10 anys, va arribar a casa un altre germanet. Jo tampoc, no era pas dels més llestos de la classe, però recordo que jo ja sabia que aquell marrec no havia vingut pas de París. Jo era un superdotat en aquesta matèria ?........Ni hablar del peluquin, per què recordo perfectament que tots amb els que anava a “estudi”, sabien exactament el mateix que jo. Qui ens ho havia ensenyat ? Doncs....després de tants anys, ni ho recordo però.....ho sabia i fins i tot, ja “jugàvem” a metges amb les nenes del nostre carrer.

La meva promesa, que posteriorment va ser la meva esposa.......amb la que ja des de el primer dia podíem parlar de tot....doncs també sabia lo que tenia de saber i cap dels dos varem disposar, en aquells llunyans temps quasi prehistòrics, de la seva lata o sigui senyora Geli, li recomana un iaio, que no prengui a la canalla actual per tant ignorants, si els anys 1930 ja sabíem de que anava la pel•lícula i els diners que s’ha malgastat amb el vídeo, valia més que els hagués utilitzat essencialment en no tenir de tornar a parlar del “copago” com ja fa molt temps que estant marejant a la perdiu, preparant el proper atracament. Llogar més metges i rebaixar les llistes “d’esperes” per les intervencions quirúrgiques......per què vostè es de les que va dir i promulgar, ja a la que van debutar, que amb l’augment dels 4 cèntims per litre dels carburants, es resolia definitivament el problema endèmic del finançament de la Sanitat de la Generalitat i resulta que estem, després de quasi 8 anys de “gaudir” d’un govern “d’esquerres” com sempre, igual o pitjor que abans, per què els catalans fa anys que tenim l’alt honor de pagar la gasolina més cara d’Espanya, gracies a qui ?.... doncs, com sempre, al “gaudir” del “Tristpartit”.

PERE PI CABANES

Aquest escrit ha sortit publicat a OSONA COMARCA DE VIC el 9/9/2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada