dimecres, 26 de gener del 2011

QUEIXES PER LA CONSELLERA RIGAU


En pocs dies he llegit a diferents mitjans de comunicació de Barcelona, ja varies queixes sobre la actuació de la Consellera d’ensenyament, la senyora Irene Rigau, cosa que no m’ha estranyat gens ni mica, doncs ja en l’últim govern de Jordi Pujol, a on ella era la Consellera de Benestar i Família, vaig tindre una molt mala experiència per la seva prepotència i forma d’actuar, proves que em vaig permetre enviar al senyor Artur Mas, quan vaig ser coneixedor del seu nomenament en el nou i recent govern de la Generalitat, però l’atzagaiada ja estava feta i amb el que diuen aquests escrits, demostren una vegada més....que “allà a on no ni ha, no en raja” o be i amb tot el respecte......”que la cabra al monte tira” com es diu amb l’idioma d’en Cervantes.

PERE PI CABANES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada