dissabte, 16 de juliol del 2011

506-EN “QUICO” HOMS....UNA VEGADA MÉS, LA VESSA, I FELIP PUIG NO ES QUEDA ENRERE!


Tal com vaig escriure fa molt de temps, aquest bon senyor de Taradell, des de sempre, te un desconeixement total del assumpte que porta entre mans. Còm pot ser tant irresponsable, tot un “Portaveu del Govern de la Generalitat”, d’assegurar el dijous, que ell porta estampat l’adhesiu CAT sobre la E d’Espanya del seu vehicle, animant als ciutadans també a col•locar-lo....... i el dia següent surt el portaveu dels mossos d’esquadra, el contradiu i diu que això es sancionable. Si ell es el primer de no complir les lleis, com vol que després, nosaltres els ciutadans d’ a peu, complim les que ens pugui posar la Generalitat ? Senyor Homs.......s’ha de predicar amb l’exemple. !

I no tan sols això, segons notícia d’Europa Press (16 de juliol), el propi conseller d’interior i cap dels Mossos d’Esquadra, Felip Puig, ha explicat que ell mateix porta el distintiu ‘CAT’ en el seu cotxe i motos particulars, una decisió que segons ell, ha de ser “de caràcter individual i particular”.

El menys que es podría esperar, és que els Mossos investiguessin el cas i prenguessin les mesures oportunes, que no son més que les que aplicarien a un ciutadà normal al que enxampessin en la mateixa situació. O és que ara hi ha ciutadans de dues classes a Catalunya?

Aclareixo per tal de que no em prenguin pel que no soc: Jo els meus sentiments envers Catalunya, els porto al cor i no en una simple xapa de matrícula.

Després i com a “pensionista”, tampoc estic d’acord em que em descomptin cada mes, l’Impost del IRPF, tal com ens fan d’ençà que “gaudim” de la democràcia -cosa que ni el dictador Franco mai si va atrevir- ja que les cotitzacions fetes duran els 35 anys, procedien de uns diners que ja ens ho havien descomptat i ara ens ho fan un altre vegada, quan ens abonen la pensió. Els pensionistes som els únics espanyols que l’IRPF el paguem dues vegades. Com que això es una llei....no em toca res més que, com sempre, n’haig de tocar les conseqüències..... pagar i callar.

O sigui que ja ho saben senyors Homs i Puig........com a la mili franquista.......”las ordenes (o sigui “les lleis”) se cumplen, no se discuten”.


PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Aquest escrit ha sortit publicat al setmanari REVISTA DEL VALLÈS de Granollers, el 22 de juliol del 2011.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada