dijous, 9 de gener del 2014

1015-ELS COMPTES DEL “ GRAN CAPITÁN” DE L’EMBUSTERO RAJOY

Ens va “vendre la burra”, la impresentable ministra d’ocupació la Fátima Báñez, això si, amb el beneplàcit de “otro que tal”, el president de govern, que cada vegada que parla li creix el nas com a Pinotxo, que variaven el sistema per calcular les pensions futures i “només”, per tal de que els pensionistes de cap manera ni mai més, perdéssim poder adquisitiu i ara explicaré el meu cas, que crec que deu ser el de TOTS els pensionistes i que demostra la falsetat, una vegada més, d’aquestes afirmacions.

Aquest any i amb l’augment màxim del 0,25 %, cobrarè cada mes 6,69 euros de més  que multiplicat per les 14 pagues mensuals, fan un total de 93,66 euros anuals.

Ara be la “verdad del cuento”.  Com que jo i ja reconec que es per deformaciò professional, em porto els comptes de les meves despeses al cèntim i al dia, doncs els pensionistes em de fer moltes filigranes per tal de intentar arribar a final de més, l’any 2013 m’ha sortit: Per el pagament de les medecines que abans hi entraven i ara no i el 10 % sobre  totes les altres i que el 2014 serà el 11,50%, he abonat 568 euros i a més a més amb l’augment del IRPF he tingut de afegir-hi a les retencions de cada any, 574.55 –quan els altres anys sempre em sortia al revés- que fa un total de 1.142,55, el que vol dir que si amb aquest nou sistema, tenim garantitzat el poder adquisitiu, el govern ha aconseguit i per segona vegada, el miracle dels “pans i els peixos”........que Nostre Senyor, amb 10.000 pans i 10.000 peixos va donar de menjar a 10 persones........però em sembla que el miracle va ser al revés, oi ?..... que amb 10 pans i 10 peixos va donar de menjar a 10.000 persones  i aixó es el que deuen pensar que han aconseguit els mentiders que ens governen.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada