dimarts, 21 de gener del 2014

1025-LA ESPANYA DE LES AUTONOMÍES

Salutacions Pere: 
                 Una abraçada i el desig que passi el seu aniversari amb la seva família i veins de la manera mes agradable.
 
Jo espero passar aviat per la plana de Vic a presentar li el llibre (ja he tingut que cambiar la seva edat citada al pròleg!!!!); Millor així, dons començarem a presenta-lo a la primavera jejeje.
 
Dues qüestions incidentals. Sap qui l´estimo molt i que ho considero una font inesgotable de informació, però penso que una persona que ha sigut un lluitador de la República, i actualment un lluitador del combat contra els mals polítics( gairabé tots), no pot donar espai al seu blog a presuntes "persones" com el "Ari" del rotllo del presunte robatori de medicaments pels emigrants i als radicals-radicals del PP del nou "Vox".(Al menys es lo que jo penso); Pensi que lo de "Ari" vindrà per "Ario", la obsessió del nazis, i com ja ha contestat una chiqueta això que diu es totalment fals. I al Vox s´estan ficant apart del "pobret" Lara segrestat per ETA i per lo tant bastant "cremat", personal radicalitzat del PP. 
 
No nego que proposar eliminar les autonomies es totalment legitim (de fet els partits jacobins de França pensan així), però que expliquin que faran amb les legitimes aspiracions dels "perifèrics"  gallecs,asturians,bascos,navarresos,catalans, valencians, illencs, e inclús andalusos. Una abraçada
 
Domenec
 
 
Benvolgut Domenec:
                  Haurà comprovat que ja vaig enviar-lis, la contestaciò que em va fer la Nuria Nieto sobre el tema, ja que ella, que diu que va treballar en una farmàcia cinc anys i m'assegura que això es mentida, el que passa es que jo com que em crec un demòcrata de debó i reenvio, apart dels meus propis escrits, tot el que rebo i considero "potable" i sense mai censurar res i després el destinari que ell mateix i tal com ha fet vosté,en tregui les seves propies conclusions.
 
I en quan al Vox ja aclareixo que tenen el pecat origial o sigui que eren PP"peperos" es a dir que ni el meu vot ni el de la familia de cap manera que hi comptin. La única cosa bona que els hi trobo i sempre al meu modest criteri,  es que asseguren que volen eliminar  les 17 Autonomies, que desgraciadamet crec no han servit per res, tret també de ser una bona  font de corrupteles i mantenir a les sangoneres dels seus diputats, de que i a les nostres costelles, viuen a "pan y  cuchillo", però tal com va dir Tierno Galvan, qepr, les promeses electorals es fan precisament per no complir-les i dubto si tindrà gaire èxit aquest nou partit.
 
Pensi que abans del "café para todos" les úniques autonomíes "previsibles" eren: Catalunya, El Pais Basc i una mica ja més  lluny......Galícia
 
Després de tot, moltes gràcies per els seus atinats comentaris que com pot comprovar, mai van a parar a la paperassa.
 
Bé, a veure si al final surt publicat aviat el seu llbre, per què ja
m'informa que ha tingut de variar la meva edat en el seu pròleg i es clar si tardan "massa", que no hagin de posar ja els 95 si Deu vol i em deixa arribar a dita edat.
 
Pensi que de exemplars del mateix en necessitarè 4
 
Amb tot l'afecte d'en 
 
PERE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada