dilluns, 2 de novembre del 2009

OSONA COMARCA I JOAN TURRÓ

A través de OSONA COMARCA d’avui, me assabentat del recent acord que haveu subscrit amb CANAL CATALÀ TV , per gestionar l’antiga TVO que suposo que per vostè haurà estat una veritable satisfacció el fet de que a partir de novembre.....“torni a casa”, ja que per la nova adreça interpreto que tornen a la seu de l’extingida LA MARXA i TVO., pel que em permeto felicitar-los molt cordialment.
El motiu de la present, es que precisament el dia 27 proppassat, com podrà comprovar per la fotocopia adjunta, vaig enviar als tres diaris de Barcelona, La Vanguardia, El Periòcidop i Avui, tal com tinc per costum en temes de caràcter general -però que fins avui encara cap dels tres ha publicat res- però que crec que pot ser interessant que vostè en sigui coneixedor i per si creu adient fer-ho seguir a la directora de CANAL CATALA TV, la senyora Núria Codina ja que es una cosa semblant a la “batalleta” entre RECLAM i MÉS OSONA amb relació als “Anuncis Gratuïts, ja que el que te tota la raó es Més Osona que fa telefonar a un numero normal que comença amb 93 i en canvi RECLAM, fent-se també el “murri” –com els de CANAL CATALA TV amb un 902- fa telefonar a un que comença amb 807.
Tal com dic amb el escrit adjunt, intentar parlar per telèfon amb CANAL CATALA TV, “es mision imposible”, doncs una bona temporada -ja que el miro diàriament a la tarda el programa “Catalunya Opina” amb Carles Fuentes- he estat intentant participar amb l’esmentat programa i mai he aconseguit que m’agafin. Dic mentida, una vegada després de un munt de trucades seguides, per fí si va posar un senyor que em va preguntar que tenia intenció de dir al “opinar”. Al jo dir-li el que tenia intenció de “dir” em va contestar....... doncs esperi un moment que ara mateix hi entrarà........així ho vaig fer....em vaig esperar i a hores d’ara encara espero l’anunciata entrada. Vaig interpretar que el que jo volia opinar no era Sant de la seva devoció i tip d’esperar....al final vaig penjar per què com que tenia la TV endollada, ja deien que s’acabava el programa. Jo no se els que hi prenen part com se ho deuen fer per tal que tinguin la “sort” de que els hi donin línia telefònica correcta per fer-ho.
Després també he enviat un munt de mails al sr. Fuentes tal com demana insistentment que fem, i mai ni un, ni per casualitat l’ha llegit i la majoria eren sempre pel mateix tema i que es veu que es un problema de molt difícil solució ja que fins i tot, els presentadors “estrella” estil Jordi González amb La Noria, no ho poden resoldre i es que sembla que encara cap d’ells s’ha assabentat de que quan dos parlen o es barallen a la vegada els televidents no ens assabentem de res. En el programa del senyor Fuentes, els invitats que s’emporten la medalla de “mal educats”, que no deixen parlar mai a ningú, es la senyora Lidia Falcon i el senyor Tribo. Ahir tarda mateix, aquesta senyora va fer unes preguntes a una altre senyora invitada, que nomes els separava el “moderador” senyor Fuentes i que donava la pobre, a conèixer els seus problemes....... doncs no hi havia manera de que la segona li podés contestar i després d’alguns minuts només cridant com te per costum la senyora Falcon, per fi el senyor Fuentes se’n devia donar compte i li va dir, ........però com vol que li contesti si no para d’enraonar vostè......ja que ella només sabia dir-li........Contésteme...... a esto, contésteme......... a aquello.... com si fos un disc ratllat.
Pregant-li em disculpi si “com sempre” em fico a on no em demanen, però que considero, al meu modest criteri, que totes aquestes “possibles” anomalies es interessant que en siguin coneixedors de les mateixes, per poder esmenar-les si així ho creuen pertinent, aprofito l’avinentesa per saludar-lo molt afectuosament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada