dilluns, 13 de juny del 2011

471-PER FÍ, NOU ALCALDE DE L'ESQUIROL 2011!


Pere lo acabo de recibir, noticia fresquíta.
.........
Després de tants anys!!!.... demà el ple de l'ajuntament de L'Esquirol elegirà el cap de llista de Cabreres i progrés alcalde.
Hem tancat l'acord amb Units per decidir. Us esperem a tots a l'ajuntament a les 12.
.........
Benvolgut Pep Castells Casellas:
La meva més cordial enhorabona. Ja era hora de poder fer una mica de neteja al ajuntament de l'Esquirol, amb tants anys d'enquistament dels mateixos. Que consti, modèstia apart, que jo també us hi vaig posar el "meu granet de sorra" amb els escrits que varen sortir publicats a OSONA COMARCA -contra l'ajuntament d'en Pep Mas i essencialment ais "Independents" del impresentable Ramon Codina- i que abans de les eleccions vaig fer a mans d'en Sebastià .Riera i a "Units per decidir", per si els mateixos us tenien alguna utilitat com arguments. La meva simpatia per vosaltres ja ve de quan en Pep Rosanes va inciar el vostre grup, quan jo aleshores vivia a Cantoni que fins i tot, vaig assistir a alguna reunió que vàreu fer a l'Esquirol abans d'altres eleccions..
Ben cordialment PERE PI CABANES
.........
Hola Pere, tard o d'hora el temps sempre ho posa tot al seu lloc
una abraçada
Montse

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada