dilluns, 5 de març del 2012

572-ALS DE L’ETA.......NI AIGUA


He quedat garrativat i quasi no me podia creure, quan vaig llegir a la premsa.......”L’Audiència Provincial de Guipúscoa ha condemnat a quatre Guàrdies Civils, per la denuncia de dos membres del comando Elurra d’ETA, al•legant “tortures” –com tenen per sistema quan els detenen i jutgen- i que estan condemnats per haver col•locat el cotxe bomba a l’aeroport de Barajas que van causar dues morts” . Espero que quan facin “recurs” els advocats d’aquests Guàrdies Civils, els sigui anul•lada la condemna i si no al final, que el govern els indulti.

Ja em faig càrrec que tot això es gracies que gaudim d’un Estat de Dret, però no va pesar quelcom a l’Audiència que aquesta banda de criminals portin a les seves costelles quasi un miler d’assassinats? .

Jo ja fa molts anys que vaig escriure un article que portava per títol aquest mateix.....”ALS DE L’ETA....NI AIGUA” i aclariré el per què.

Molts anys i per qüestions professionals, vaig viure a Santa Maria de Montcada i des de que es va inaugurar l’Hipercor a Barcelona, cada divendres després de dinar, amb la meva esposa qepr hi anàvem, ja que el teníem a deu minuts de casa, a comprar al seu súper, per la setmana. Després de tants anys, ja ni recordo per quin motiu, però només aquell divendres, dia 19 de juny del 1987 del monstruós atemptat que va costar la vida a tants innocents a més de molts ferits greus, desprès de la l’hora de dinar, miraculosament, no ens hi varem desplaçar, cosa que després de l’atemptat, sempre varem continuar fent-ho posteriorment o sigui que ens varem salvar per miracle o es que no era la nostra hora. Que els hi havíem fet, tant nosaltres com totes les víctimes d’aquell dia, a aquests desgraciats i assassins d’ETA?.

Per això continuo sense variar el meu antic eslògan.....Als de l’ETA....ni aigua!.

PERE PI CABANES de Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada