divendres, 2 de novembre del 2012

698-LA JUNTA ELECTORAL ANUL•LA LA CAMPANYA INSTITUCIONAL DEL 25-N


O sigui que tal com estava previst, ara per què hauran servit els 271.000 euros que s’han esmerçat, tant alegrement, per part del govern del senyor Mas, en la mateixa ? Com sempre he dit, tenim els polítics que ens mereixem, que en aquest cas, a part de que no saben res de res,  ni tant sols, com es pot organitzar, legalment,  una campanya electoral. De pena.....i aquests són els que han de proclamar a Catalunya independent ?........ no em feu riure. El que vaig sentir a dir l’altre dia a un senyor per TV8..........estic molt d’acord que Catalunya, algun dia, pugui arribar a ser independent, però si ens han de manar els que ho han fet fins ara........Bona nit i tapa't !

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

1 comentari:

  1. Recony Pere, avui m'han donat la adreça del teu blog i he llegit bona part dels teus escrits i he tingut una gran alegria al veure que coincideixo en moltes de les teves opinions. A partir d'avui et posaré als meus "favoritos" per poder anar seguin-te i algun dia m'atreviré a comentar algún escrit teu, donat que crec que tenim un caràcter una mica semblat, jo et diré que encara em sento una mica anarquista i que tot i que se que això es una autopia m' ajuda a aguantar aquest desgavell que estem passant.
    Rep la meva salutació més respectuosa i cordial i tambè l'encoratjament per la continuïtat de la teva labor.
    Adrià

    ResponElimina