dilluns, 19 de novembre del 2012

714-TRÀNSIT NO CONTESTA

 A La Vanguardia d’avui dia 19, el senyor Nolasc Acarín Tusell, es queixa que Trànsit no el contesta.......Només Trànsit ?, doncs miri, d’ençà que ens governa el senyor Mas, es una moda, que deu haver implantat ell, com li demostraré, que ningú de la Generalitat ja no contesta a ningú i ells no saben, segurament,  que  els seus sucosos sous, surten de nosaltres, el babaus contribuents i de proves del que afirmo, en tinc a punta pala.

A mi em van contestar sempre, tant en Pujol, com en Maragall com en Montilla, cosa que ha estat del tot  imposible aconseguir-ho amb el Molt Honorable senyor Mas i ara ens demana  amb el seu posat de “levitació”, en el seu cartell publicitari penjat a tot Catalunya, que el votem ?......... se’n recorda del darrer mail que li vaig adreçar quan acabava de començar el seu mandat que li deia.......Senyor Mas: He entés el seu missatge i pot tenir la seguretat absoluta que de mail meu, no en rebrá pas cap ni un mai més i de pas del meu vot i familia,  ja se’n pot oblidar també per sempre mes.

Durant el temps que va estar a l’oposició, o sigui dos mandats, cada setmana rebia de ell, com a mínim, algún mail seu, correspondencia mutua que ell va encetar, doncs jo pobre de mi, no coneixia pas la seva adreça electrónica i que jo sempre els hi vaig contestar, doncs d’ençà que ens mana, ni vaig enviar dos més i al no rebre cap mena de contestació, es quan li vaig enviar el mail que esmento més amunt.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà 

Aquest escrit ha sortit publicat al setmanari de Granollers REVISTA DEL VALLÈS el 23/11/2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada