dijous, 13 de desembre del 2012

725-AL PASSEIG DES BORN DES MOLINAR

A La Vanguardia d’avui dia 12, en Quim Monzó, ens explica que a un veí de Palma, li va arribar una multa fa set anys, per haver-se saltat un semàfor en vermell, quan en aquell Passeig no hi ha cap semàfor i no ha trobat forma legal que li traguessin la multa

No cal anar tant lluny, jo també fa molts anys, quan hi havia d’alcalde de Vic, un pocavergonya que es deia Jacint Codina, també per haver invadit una linia continua a la Carretereta de’n Sellés, em van fotre una multa de 100 euros i malgrat haver demostrat que en aquella carretereta, mai hi ha hagut, ni hi ha, després de tans anys,  cap linia continua, aquest individu, el meu recurs me’l va desestimar, per què “havia invadit una linia continua”, que només la va veure la ment febrósa de un policia municipal, quina única misió es veu que era omplir butlletes de denúncies.

Vaig fer un article, que es va publicar la Premsa de Vic, a on el tractava de tot, de lladre per amunt i que mai ni em va contestar ni em va demandar i que com a final, el comparava amb Curro Jiménez, demostrant que va ser  més honrat aquest bandoler amb el seu trabuc, que no pas ell amb el seu  bolígrafo.


PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà 

Aquest escrit ha sortit publicat al setmanari de Vic REVISTA MÉS el 27/12/2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada