dimarts, 27 d’agost del 2013

884-Felicitem-nos pel gran èxit de l'assaig de la cadena humana d'ahir a Granollers (II)

De: bach-trans
Enviado el: dimarts, 27 / agost / 2013 15:18
Para: Pere Pi
Asunto: Re: RV: Felicitem-nos pel gran èxit de l'assaig de la cadena humana d'ahir a Granollers
Bon dia "eterno descontento",

No estic gens d'acord amb aquest discurs que sembla una editorial de La Razón.  .... però cada un s'ho mira com vol.  De totes maneres a part de no estar-hi d'acord em sap greu aquesta visió sobre tot si ve de persones llestes i espavilades i suposo que informades.  La veritat el trobo un pel senzill i demagògic.  "Embaixades, cadenes  de TV a dojo......"

De seny, potser en tenim massa i tot.  Jo per lo menys l'estic perden i trobo que vaig força be.

Estic llegin el dossier que em va donar sobre les memóries de les seves vivències durant la guerra civil, a poc a poc perquè soc mandrós al lleguir.   Però prenc  notes per poder-li demanar coses, quant tingui oportunitat.

Sr. Pere, ja tindrem ocasió de discutir la jugada quan ens trobem.  Tot i saben que qualsevol discusió amb vosté la tinc perduda, per coneixaments, experiència i temps.

Si em respon, li demano per anticipat que no em "maxaqui" molt. Son un simple aficionat a "descontento".


salutacions i que acabi de pasar un bon estiu.

De: Pere Pi
Enviado el: dimarts, 27 / agost / 2013 17:50
Para: 'bach-trans
Asunto: RE: RV: Felicitem-nos pel gran èxit de l'assaig de la cadena humana d'ahir a Granollers
Ho sento senyor Burch, però per aixo estem en una democràcia, vostè en pensa una cosa i jo en penso una altre.......i  tant amics......Vostè donguim a conèixer el seu curriculum i jo només li puc demostrar el meu que per babau, vaig marxar voluntari a defensar la República als 17 anys i no vaig tornar a casa fins els 25, després de passar per la guerra en una Brigada de Guerrillers, l'exhili, la represiò, camps de concentraciò i batallons militars disciplinaris de treballadors, tant a França com a Espanya per "desafecto"  i com a final la mili amb el Franco al Àfrica i.......no acabaria...i tot plegat per què ? doncs per RES, només per què  actualment estem governats per una trepa de delinqüents...El PP amb en Bárcenas i abans amb Gürtel i en Naseiro,  i Convergència amb el cas Palau que fins i tot tenen la seva seu embargada per aquest motiu i els del PSOE-PSC ja sabem com van començar amb el seu secretari d'organitzaciò en Josep Sala condemnat a la trena i com van acabar....... amb els EROS d'Andalucia apart dels GAL  i Uniò amb el cas Pallarols i els que no ho han pogut fer, es per què mai han pogut arribat a governanr........i per això em vaig anar a jugar la vida ?, per què molts dels que  varem marxar plegats alguns no varen tornar....i jo, per què no,  també podia haver estat un d'ells, per què d'ocasions...... mai  en varen faltar.

Ara i desde aleshores i com a gat escaldat......ja no en fio ni un pel de CAP polític. Quan tornem a reempendrer les tertulies a Radio Voltregà, ja li portarè uns mails rebuts d'en Mas, de quan estava a la oposiciò i comprovarà que es un perfecte hipòcrita. Ni ell, ni en Pujol, ni Convergència ni Uniò, mai han estat independentistes i ara s'han volgut apropiar de la darrera manifestaciò del 11 de setembre i per aconseguir majoria absoluta va convocar noves eleccions.....els seu resultat,?.... 12 diputats de menys....vaja visiò política,


Que les ambaixades catalanes no serveixen per res,? li ensenyaré un dossier amb més de 100 folios entre el govern francés o millor dit entre en Sarkosy i jo , que aquest si que contestava, no com les toies que ens manen que sempre donen la callada per resposta, que ho demostren "fehacientemente".

Ja comprovarà que malgrat la meva "superioriat" epistolar sobre vostè, com em reconeix ?, i que jo en dubto......que de cap manera he intentat matxucar-lo, com em demana, si no que només me limitat  a donar-li evidències.

Els meus escrits els compara amb un  editorial de La Razon ?, això per mi es un insult, que ja ni li tinc en compte, però em sembla senyor Burch que m'ha pres o m'ha confós per un altre.

Jo que més voldria que aconseguir la independència de Catalunya, però ja fa anys que intento tocar de peus a terra i això i per molt de temps, desgraciadament, serà "MISIÓN IMPOSIBLE" i si no al tiempo. Ni el PP ni el PSOE, estant per la labor, aleshores i amb el collons de la Constituciò a la ma, com pensa que ens la donaràn ? ho sap que segons la mateixa si "alguna regiò espanyola", per no dir Catalunya, intenta independitzar-se uniteralment, l'exércit espanyol, està autortizat i de bell antuvi, per invadir-nos ?...Es recorda quan va durar la República Catalana que va proclamar el desgraciat, Companys.?....doncs no va durar ni un dia !

Per els catalans, diuen que la pela es la pela, aleshores per què a la cordada s'ha de portar un jersei de color groc, que ves quina casualitat,   el venen els que han organitzat la cordada, però  a preus, segons  diuen...elevadissims.

Amb tot l'afecte de sempre, del "legìtim" en

PERE PI CABANES


De: bach-trans
Enviado el: dimarts, 27 / agost / 2013 20:00
Para: Pere Pi
Asunto: Re: RV: Felicitem-nos pel gran èxit de l'assaig de la cadena humana d'ahir a Granollers
Sr. Pere,

Veig que continua en forma.  Gràcies per dedicarme un escrit tant complert i tant ràid a contestar.  Ho dic sincerament, amb respecta i amb cap ànim de mofa: es un crak.  Content de haver-lo conegut i poder polemitzar.
En moltes coses estic d'acord amb vosté però hi han  petits matitsos que hem superen.

Visca les amistats amb gent cultivada i intel.ligent.  I visca la llibertat,  que per mi continua amb la llibertat de la nació meva, sense volguer enemics.  Els espanyols per mi haurien de ser els nostres veins i els millors amics,.... però hem temo que només volen ser els nostres amos, i hem aixó soc molt visceral i inconformista. 

Salutacions i fins aviat.

l'altre Pere


Benvolgut senyor Burch:
                                   Moltes gràcies per les "floretes", però sap que li dic  sobre, segons vostè, la meva diligència en contestar-li....doncs que el moviment es demostra caminant

PERE PI CABANES



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada