dilluns, 30 de setembre del 2013

911-MILI Y JUBILACIÓN

Em permeto contestar “la carta” del senyor Artur Garcia de Pineda de Mar, publicada amb aquest mateix títol, avui dia 30.

No se pas de què presumen els de CDC, per haver presentat una proposició de llei, per tal de que la mili feta de més de la obligatòria, que abans de 1936, era de 9 mesos,  es consideri com a cotitzat a la Seguretat Social, per calcular la base reguladora de la pensió.

Aquesta mateixa llei, ja va ser aprovada per el govern de Felipe González, o sigui que mireu si en fa d’anys que existeix, però se’n va fer “·tanta” ? propaganda que es pot dir que quasi ningú la coneix.  Jo soc de la “lleva del biberó” i per babau vaig fer 8 anys de mili, del 1937 que vaig marxar  voluntari, tal com ara reconec per babau,  fins el febrer del 1939 amb l’exèrcit republicà i aleshores fins el 1945 amb l’exèrcit franquista i ja en fa molts d’anys que em varen reconèixer al jubilar-me, el temps de més, però vaja paradoxa, malgrat ser un decret del govern del PSOE, el temps de mili fet amb la República no te cap valor i no compta per res, només s’admet el que es va fer amb els nacionals.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada