diumenge, 2 de març del 2014

1061-Comentaris al 1052-A CATALUNYA TENIM UN MAL EDUCAT DE SOCA-REL

-----Mensaje original-----
De: Tere
Enviado el:
divendres, 28 / febrer / 2014 17:28
Para: Pere Pi
Asunto: Re: 1052-A CATALUNYA TENIM UN MAL EDUCAT DE SOCA-REL

Estic veient Pere que per els motius que siguin provoques irritacions a
certa gent...jo estic d'acord amb tu en aquest tema no cal ser mal educat
per vulguer demostrar els teus ideals o pensaments...el fet de que per voler
conseguir la votacio a l'independencia de catalunya, no hi ha de ser pas
maleducat i no voler donar la ma al princep...a la fi no es un tema que a sa
majestat li pertoqui sol.lucionar...i per mi torno a dir em va fer vergonya
en aquell moment un catala fos el causant d'aquell espectacle..en Felip va
demostrar un saber estar demanant.li la ma amb catala...aixo es educacio
cosa que l'altre tenia molt que desitjar..be hi ha de tot a la vinya del
señor...JO VULL LA INDEPENDENCIA aixo si amb gent que ens sapiga gobernar
be. Una abraçada

Enviado desde mi iPhone
--------------------------------------------------------------------

De: Pere Pi 
Enviado el: divendres, 28 / febrer / 2014 17:53
Para: 'Tere'
Asunto: RE: 1052-A CATALUNYA TENIM UN MAL EDUCAT DE SOCA-REL

A la meva edat, ja fa anys que  passo de tot i de tothom....i si no, per què
i des de el 1945 ja em deien "El Eterno Descontento" ? 

Ja deuràs haver rebut el mail que te reenviat i que ell m'havia enviat
aquest matí dient....que "com sempre, estic en forma"....deu haver estat per
el que jo li vaig contestar.

No la irritaciò de cap manera la  te amb mi, que ell ja saps que diumenge
ens trobarem a la tertúlia de Radio Voltregà a on sempre li toco els
c.......per la seva deria, fins i tot malaltissa ......si no amb la Marta,
per el que ella espontaniament li va escriure i que jo us he reenviat i
penjat al Blog.

I jo també la voldria la "independència", però de moment tots sabem, que el
més calent està encara a la aigüera, però.......  sempre que no ens governi
cap ni un dels que ho han fet fins ara....tot sàvia nova....... o a la
millor a veure si marxem del foc i ens fotrem a les brases ?.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada