divendres, 30 de gener del 2015

1531-UNA CATALUNYA SOBIRANA, OBTINDRIA FINANCIACIÓ EXTERNA SENSE PROBLEMES

Això és segons un estudi del Col·legi d’Economistes de Catalunya, que situa el “rating” del suposat Estat per sobre del “notable”, quan ara està al “suspens total” o “bons escombraries”.

O sigui que ja som la Comunitat Autònoma més endeutada de tot Espanya i si arribéssim a        aconseguir la  independència,  ens hauríem de fer càrrec de la part que ens correspongués sobre els més de un bilió d’euros que ja deu l’Estat Espanyol i ja em de pensar en buscar més finançament?.

Però no ens havien assegurat, de que un  cop independents i al no tenir de traspassar els nostres impostos al Estat Central, Catalunya seriem  una segona edició, corregida i augmentada de Alicia en el País de les Meravelles?

Que costa poc de fer volar coloms i jo només recordo de que quan en Mas estava a l’oposició i jo tinc mails  d’ell adreçats a  mi que ho confirmen, sempre va anar  contra I’impost de  Successions i  Donacions i tant punt va manar, encara el conserva.

Es clar que ja ho va dir en Tierno Galvan, qepr, del PSOE, de que les promeses electorals es fan precisament per no complir-les. Només cal recordar també les que ens va fer en Rajoy o quan el PSOE va prometre 800.000 llocs de treball.

VEIG DE  QUE NO SOC PAS JO SOL, QUE TINC MANIA AMB  EN QUICO HOMS

Doncs mireu que acabo de llegir: Homs va tenir un  mal dia, perquè ell sempre ha estat desafiant, procaç, quelcom superb i en canvi va estar tot un compendi de polític pactista i diplomàtic.

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà.     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada