diumenge, 6 de març del 2011

Volguda, saps alguna cosa del cosí alemany?


Una parella d'ancians que complien 65 anys de matrimoni, decideixen anar a un restaurant per celebrar-ho.
Ja quan estan en el restaurant són atesos per un cambrer a qui expliquen el motiu de la seva celebració
El mosso els col·loca en un lloc reservat i romàntic perquè gaudissin del sopar.

El marit li diu a ella:
-Reina meva on vols asseure't?
-Aquí diu l'anciana

Després l'ancià li diu:
-Princesa meva vols un aperitiu per començar?

L'anciana respon
- M'agradaria un *vinito

L'ancià pregunta
-Benvolguda que t'agradaria per sopar?

Ella demana la carta i fa la seva comanda
El cambrer no podia creure el que sentia

Durant el menjar l'ancià torna a preguntar:
-Digues-me volguda què vi prefereixes per acompanyar el sopar?

Però aquí l'anciana li diu,
-Primer aniré al bany.

El li respon
-Ves vida meva, jo aquí t'espero

L'anciana es va i el cambrer sorprès aprofita per preguntar a l'ancià
- Com és que després de tant temps li diu a la seva esposa aquestas paraules tan afectuoses?. Perdoni però estic meravellat

L'ancià ho mira somrient i respon:

- ÉS QUE NO ME'N RECORDO DE CÒM CARAI ES DIU!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada