diumenge, 6 de novembre del 2011

531-ELS TREBALLADORS DE LA VITRI, VAN DEMANAR SUPORT A JOSEP A. DURAN I LLEIDA




Vaig quedar garratibat quan vaig llegir això a la premsa comarcal. Vaig pensar ....... que en son de optimistes aquests de la Vitri si es pensen que aquest senyor els hi pot solucionar cap del seus problemes i qui és el que els ha assessorat per què s’hagin adreçat al mateix ?.Per què veieu que se de que va la “pel•lícula”, us vaig a explicar la meva trista i deplorable experiència amb aquest Senyor.

JO NO VOTARÉ MAI A JOSEP ANTONI DURAN I LLEIDA

I ara justificaré el per què. L’any 2004, ves si ha plogut des de aleshores, al principi de la legislatura, li vaig fer arribar un voluminós dossier -a través de un bon amic que se’m va oferir i que es un destacat militant d’UDC de la Comarca d’Osona o sigui que es dels seus- amb tots els “haguts i per haver” de les gestiones fetes, feia anys, amb els diferents partits polítics amb representació parlamentaria però sense cap resultat positiu i els articles que m’havien publicat diversos diaris de Catalunya sobre els mateixos temes, per si ell els volia defensar al Congrés dels Diputats a Madrid com a portaveu del seu grup parlamentari, CiU, com quan ho era en Xavier Trias que ell si que ho va fer, malgrat que sense cap resultat positiu, ja que aleshores, al tenir majoria parlamentaria absoluta els del PP, ho varen tombar sempre, segons fotocopies que disposo de les seves gestions al esmentat Congrés, ja que es tractava dels quatre temes essencials que fa anys defenso i hi vaig al darrera i que la classe política que ens han anat manant i que “gaudim”, mai ha resolt ni tant sols se’n ha preocupat i que afecten essencialment a la Gent Gran, que tots els partits politics, diuen de boquilla i de cara a la galeria, que tant ens estimen, sobre tot quan s’acosten eleccions, però que a l’endemà de les mateixes, mai més, ningú es recorda de nosaltres i a més a més, mai l’esmenta’t senyor Duran i Lleida, s’ha dignat ni contestar, cap de les vegades que li he escrit sol•licitant de que, “com estava lo nostre”.

En vista del seu silenci posterior, un parell d’anys després, vaig escriure al seu segon a Madrid al Congres dels Diputats, en Jordi Jané, que està a la mesa de la Presidència del Congrés, sobre el tema -pobres catalani’ns si ell és el que ens ha de defensar- és un que uns anys abans ens havia citat a la seu de Convergència a Barcelona, al carrer Córcega a on ens va “ASSEGURAR” personalment, que “ens volien ajudar”....i nosaltres ens havíem cregut que era una promesa seriosa (?). Encara espero la resposta, o sigui “de tal palo, tal astilla” i lògicament i com a català emprenyat, si ells passen de nosaltres jo també passo d’ells.

O sigui que ho sento de tot cor, treballadors de la Vitri, però si el vostre problema us el ha de resoldre aquest senyor.....val més que us hi poseu fulles, per què a més a més, tant ell com el seu grup parlamentari a Madrid........actualment no hi pinten res de res.

Per cert al veure tanta desídia, fa un parell d’anys que a través del bon amic que li va entregar els patracols, li vaig demanar que els hi reclamés i que els hi retornés.....sabeu que li va respondre.......Ai....... els he perdut!. Es pot ser tant irresponsable com impresentable, per perdre com a mínim, MIG KILO de paperassa? . Per això...... JO NO VOTARIA MAI A JOSEP ANTONI DURAN i LLEIDA.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Aquest escrit ha sortit publicat a la revista setmanal MÉS de Vic, el 8/11/2011.

Aquest escrit va ser enviat al Molt Honorable sr. Artur Mas el 14/11/2011.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada