dimecres, 23 de novembre del 2011

534-DURAN LLEIDA, ES EL MENYS INDICAT, PER QUEIXAR-SE DE TV3


Ara i degut al resultat de les eleccions del dia 20 per CiU ..... malgrat èll....., doncs per lo menys es pensa que es el rei del mambo.

Jo el dia 8 d’aquest mes, a la revista setmanal de Vic “MÊS”, em va sortir publicat un escrit que portava per títol...”JO NO VOTARÉ MAI A DURAN LLEIDA”, el que em vaig permetre enviar per e-mail a l’Artur Mas -ja que quan estava a l’oposició, era rara la setmana que no en rebia algun d’ell, cosa que es va apagar del tot, a partir del 30 de novembre del 2010.......... ell sabrà el per què, doncs jo soc el mateix de sempre- el dia 14 i a on li donava a conèixer els motius. Si Duran Lleida, diuen que es el és valorat fora de Catalunya com a polític....Mare de Deu, com deuen ser els altres.

En concret explicava que l’any 2004 i per mitjà de un destacat element de UDC de la comarca d’Osona i bon amic, que se’m va oferir per fer-ho, li va entregar a mans, uns “patracols” que pesaven més de mig quilo, per si volia continuar la tasca iniciada per Xavier Trias que era l’anterior portaveu de CiU al Congrés dels Diputats, ,ja que ell ho es des de aleshores, en defensa de uns drets de la Gent Gran de Catalunya i que el PP, quan tenia majoria absoluta, s’havia passat pel replà de l’escala.

Després de deixar passar quatre o cinc any, sense tenir cap senyal de vida del senyor Duran Lleida, al mateix que els li ha entregar, li vaig demanar que me’ls tornés. Sabeu quina va ser la contestació del senyor Duran Lleida.....AI, ELS HE PERDUT.

O sigui que si ell es el que ha de defensar els interessos de Catalunya a Madrid, val més que ens hi posem fulles.

Ja diuen que....Cap geperut es veu el gep !

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Aquest escrit ha sortit publicat a la revista setmanal MÉS de Vic el 20/12/2011.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada