dimecres, 12 de setembre del 2012

653-UNA SUGGERENCIA, SENYOR MAS


M’he empassat el seu discurs institucional, motivat per l’onze de setembre i les seves declaracions posteriors del dia després i veig que en tots dos ens demana, la col·laboració de tots els  ciutadans de Catalunya,  per tal de que  donem la nostre col·laboració a aconseguir dues fites, que vostè ja sap, de bell antuvi, que son dues més de les seves batalletes perdudes. La “Independència” i el “nou règim fiscal”. La primera per què a Constitució espanyola ho prohibeix i la segona per què tant el PP com el PSOE tampoc  estant per la labor

Ja li anticipo que amb mi no hi compti pas per res i ara li raonaré els motius: Segurament es deurà recordar que durant  el anys que va estar a l’oposició i a iniciativa seva, ja que jo desconeixia la seva adreça electrònica, quasi cada setmana rebia com a mínim un mail seu, que jo sempre els hi vaig contestar. Be, doncs d’ençà  que mana, s’ha tornat tot un “merdós”. N'hi vaig enviar dos que ni es va dignar contestar-me,  per el que ni vaig enviar un altre que li deia........”Senyor Mas, he entès el missatge, a partir d’ara, no es preocupi,  mai més rebrà cap més missatge meu”.

I ara la suggerencia.......elimini d'una vegada i per totes del seu govern, el fastigós “silenci administratiu”, que tots els partit polítics quan estan a l’oposició tant denuncien i la que toquen comandament tots fan exactament el mateix. Contesti com a norma i deure,  els escrits que com a President de la Generalitat de Catalunya li podem dirigir el ciutadans de Catalunya, que per cert i amb els nostres impostos, li paguem el seu suculent sou. O es que es creu que, ara que mana, ja no necessita "el poble"? A les properes eleccions ens trobarem, no es preocupi. Jo i el meu grup tenim bona memória.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada