dimarts, 25 de setembre del 2012

659-A QUI HEM DE VOTAR EL 25-N ?

A les properes eleccions anunciades el dia 25 per el senyor Mas, jo només votaré al partit que es comprometi de vell antuvi, que si guanya les eleccions, a anul·lar d'una vegada i per totes, aquestes prerrogatives de que gaudeixen els expresidents de la Generalitat i del Parlament, per què a Sant de que els hem de mantenir a “pan y cuchillo” i gaudir d'uns despatxos (en Pujol de 400 m2) i el que penja...... secretàries, ajudant, cotxe, xofer, escolta, despeses d’oficina, etc. etc, que ells mateixos ja se'n haurien de donar vergonya d’haver-ho acceptat, quan la majoria del poble passa privacions, que hi ha tanta gent que està sense feina, vivint dels 400 euros mensuals i que als pensionistes, indirectament, ens han rebaixat les pensions i ells.....”vivint del conte”, quan ells cobren una pensió súper milionària, per la qual mai ni han cotitzat i que guarda relació directa amb el suculent sou que tenien mentre van manar i que ells mateixos s’havien auto concedit.........com en Juan Palomo..........yo me lo guiso, yo me lo como !.

Jo des de que em vaig jubilar, gaudeixo de una pensió, d’acord em el que vaig anar cotitzant, des de els 13 anys que vaig entrar a treballar fins els 65........i a més a més, entre la guerra civil i la postguerra i per haver estat de la “lleva del biberó”, entre la República i el Franquisme, i a més a més, marxant  voluntari, com un babau, m'hi vaig jugar la vida tot plegat per a res, vaig tenir de fer 8 anys de mili, cosa que cap d’ells ho ha fet.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sent: Tuesday, September 25, 2012 9:19 PM
To: Pere Pi
Subject: Re: Fw: A QUI EM DE VOTAR ?

Benvolgut Sr. Pi:
Respecte al seu document ¡ A Qui hem de votar? això es "la Mare del xai": N'estic amb vosté. El dia que es faci la llei electoral per a que tots el privilegis s'acabin d'una vegada aquesta serà la meva tria. Però malhauradament crec que això encara tardarà en arrivar. L'independència, el federalisme, etc. i tot el rotllo que ha comportat tot aquesta mena de moviments, personalmente crec, que tot ha sigut una fumaguera per enfontar a tothom i aixì amagar totes les males pràctiques polítiques que tots plegats han portat a aquesta actualitat tan nefasta Tots els partits que nos han governat fins ara no més que han possat la mà i col.locar als seus a dintre del sistema i s'ha acabat. Entenc que la gent de fora no sàpiga que fer-ne a la vista del percal que n´hi ha. Tot menys ficar-se de peus a la galleda i de una vegada per totes arranjar a salvar el poc estat de benestar que ens queda. Abans de tota aquesta merda. Una abraçada i molts records. Salutacions
Ferran Hernández
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sent: Tuesday, September 25, 2012 11:49 PM
To: Pere Pi
Subject: RE: Fw: 659-A QUI HEM DE VOTAR EL 25-N

M"agrada com has redactat i has explicat la teva opinio....que segur es la opinio de tots els que paguem aquests excessos....a reveure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada