dimecres, 10 d’octubre del 2012

674-COMPTE AMB “REGAL”

A la vista de la campanya actual tant agressiva, d’aquesta Companyia d’assegurances per Automòbils, m’agradaria explicar el  meu cas particular amb la mateixa, per avís a “navegants”.

Crec que vaig ser un dels primers assegurats que va tindre la mateixa, quan es van instal·lar a Barcelona, amb la seva nova filosofia d’assegurances directes i vaig estar pagant-les durant molts i molts anys la  meva prima. Ja havia vist algunes cartes als diaris, de clients de la mateixa, que es queixaven de que quan arribaven als 70 anys, buscaven la manera legal de cancel·lar-les la pòlissa i efectivament, al jo arribar a  dita edat i malgrat no haver cursat mai, en tants anys, ni un sol “Parte”, per la raó del “article 29” i amb una excusa molt infantil –vaig preguntar un dia per telèfon si em podia acollir només al “segur obligatori”, ja que començava a estar una mica cansat de pagar, tants anys,  primes anuals per res-.....i ves quina casualitat,  al veure que no em presentaven el rebut anual al cobrament el seu dia, al telefonar-los del per què,   em van contestar que ells havien “interpretat” que em volia donar de baixa i ara ja, degut a la meva “avançada” edat....ja no em podien admetre novament com assegurat  i m’havien donat  de baixa.

El curiós del cas es que uns dies després, em telefona una senyoreta d’aquesta Companyia i em pregunta......molt amablement.......”Com es senyor Pi que s’hagi donat de baixa de la nostre companyia?”. I jo vaig dir-li...... La contesto solament per una qüestió d’educació, però si vol saber els motius, només ha de preguntar-ho al seu Gerent..... i li vaig penjar.

Després de tot em van fer un gran favor, que mai els hi podré prou agrair. Des d' aleshores, o sigui dels 70 anys fins els 92 que tinc actualment i que m’han renovat el carnet de conductor per CINC ANYS MÉS, ja que afortunadament encara puc condüir sense problemes, per què fins i tot, tinc encara tots els punts inicials del meu  “Permís de Condüir”, que ens va “concedir” fa anys el Comandament de  Tràfic, més els que m’han regalat per aquest motiu, estic en una altre Companyia no tant “perepunyetes” i amb una quota anual molt més baixa que no pas la que tenia amb  Regal i a la que tampoc he tingut de fer, gracies a Deu i toco  fusta, cap “parte”, per la qual cosa  estic considerat per la mateixa com a “bon conductor” i lògicament, gaudeixo del descompte màxim.

O sigui que gracies Regal, per la vostre clarividència, ja que des de fa 22 anys estic pagant la prima anual, més baixa que la vostra i sense que hagi cursat cap “parte” o sigui que tot això heu perdut, doncs desprès de tot, em vareu fer i sense voler, segurament a pesar vostre i tal com deia.....un gran favor.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit  de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada