dissabte, 13 d’octubre del 2012

679-TARGETA VERMELLA PER EN VILA D’ABADAL



Mira que els vigatans esteu de desgracia amb els vostres alcaldes.......En Ramon Montaña, qepr quan ho era, jo no vivia a La Plana, però com advocat va ser un impresentable, al que vaig tenir de denunciar al Degà del Col·legi d’Advocats de Vic.

En Jacint Codina, un altre “impresentable i mig” que va tenir la barra de fotrem una sanció de 100 euros,  per “haver envaït  una ratlla continua” IMAGINARIA,  a la Carretera d’en Sellés, a on i després de tants anys del “atracament”, encara només hi ha que una ratlla discontinua, doncs ell va fer cas omís del meu recurs, a on li “suplicava”, que anés a fer mirar a veure si algú la trobava aquesta ratlla continua, que només va existir en la ment febrosa del policia local que em va denunciar.

I avui toca amb en Vila d’Abadal.  A La Vanguardia del dia 13, a la pàgina  28, hi ha un ampli article, del excel·lent i equànime periodista, en Gregorio Moran, a on el deixa a l’alçada de les potes dels cavalls. Per motius que no fan el cas, es veu que va haver de desplaçar-se a Vic i com que desconeixia on radicava el seu Hotel, ho va demanar al primer que va trobar per el carrer i ves quina casualitat, es va topar amb el “senyor” Vila d’Abadal i li va preguntar...... i aquest, en tot moment “demostrant l’educació que un ha rebut”, com ens deien a la mili franquista, que es va limitar a un gest displicent i va seguir el seu camí, en la convicció de que es tractava d’un veí que volia importunar-lo. 

Ja un dia que me’l va presentar en Joaquim Vivas, l’ex alcalde de Manlleu, ja li vaig dir que jo estava “especialitzat” en escriure articles contra els alcaldes de Vic.......i ell ni es va immutar.

Al “pobre” Moran, li devia fer pagar la seva mala llet, per haver-lo posat els de UDC, a la llista per les properes eleccions al  “peloton de los torpes” ?

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada