dissabte, 12 d’abril del 2014

1096-MÉS TEMA SOBRE 'DOS BALIGA-BALAGUES'

Para: Pere Pi
Asunto: Re: 1090-DOS BALIGA-BALAGUES, EN MARIANO RAJOY I LA PILAR URBANO
 
M'agrada que recordis una cosa 
que sembla habitual ignorar.   Que la primera persona que es va dirigir a la gent, va ser el president de la Generalitat Jordi Pujol i Soley, el "virrei" per  tu.
 
Per la meva part, tots els dubtes sobre l'actuació del Rei.  Dubtes no
certeses, ja que a Espanya, les coses no s'acaben mai de saber amb certesa. 
Ni que passin 30 anys, tot segueix en secret i aixó fomenta els dubtes.
 
L'altre Pere

RESPOSTA D’EN PERE PI
 
Tu llegeix un llibre titulat "LA PASTA NOSTRA" que fa poc que s'ha publicat
i escrit per un català, sobre en Pujol i tots els seus fills que els deixa
per les deixalles, o sigui per el que, però sempre al meu modest criteri, es
el que son, doncs els seus fills es veu que i per la seva deplorable
actuació, ve se ho penSaven de que eren els fills del "virrei" de
Catalunya......  i si el que diu l'autor no es veritat, aleshores per què no
se li han querellat i es el que dit jo....."el que calla otorga".......i tu
ja deus saber que de moment en Pujol, ja en te dos de fills seus imputats i
un per tràfic de divises per uns 36 milions d'euros, es clar que ja ho va
dir la seva mare la Ferrrusola....... "i els fills d'en Pujol per ser fills
d'ell, no poden ser milionaris". ? I jo ja vaig escriure......"si els diners
els han guanyat...... "con el sudor de su frente"........ cap problema"
....però que jo sàpiga mai ningú i només treballant no conec a cap  que
s'hagi fet multimilionari....per què, tu saps els mils de milions de les
antigues pessetes que arriben a ser, 36 milions d'euros ?
 
I que te a veure el meu escrit de....."DOS BALIGA-BALAGUES"..... amb en
Pujol, el teu enamorat  ?
 
I perdona, però la "i" entre cognoms.......està demostrat fefaetment, que es
un invent castellà !
 
Jo, ja ho he escrit mils de vegades, de que jo mai ho serè de monàrquic,
doncs vaig ser un dels tants i tants babaus de que i com jo als 17 anys, que
vaig marxar voluntari a la guerra i tot plegat...... anar-te a jugar la vida
i per res....... I a defensar la República…. Una República que, els càbdills de la qual, vàren ser els primers a sortir del país, de forma segura per a la seva integritat física, quan les coses van començar a anar maldades, deixant-nos als que els vam defensar, en l’estacada i que ens espabiléssim com podéssim amb l’exèrcit envaïdor.
 
Ah! I me'n descuidava, que no sé si es el mateix fill, o sigui el dels 36
milions d'euros o ja es un altre, que resulta que la seva examant el va
denunciar, que per cert la conversa va ser gravada en un dinar amb l'Alicia
Sánchez-Camacho presidenta del PPC, dient que ella l'acompanyava i portaven,
molt sovint, bosses de supers plenes de bitllets de 500 euros a Andorra i no
crec pas que tants i tants diners, sortissin ni del sou del seu  pare com a
"Virrei" de Catalunya, o del que ell podia guanyar "treballant".

El Pere AUTÈNTIC....que em titlles tu.  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada