dimecres, 26 de febrer del 2014

1055-Comentaris al 1052-A CATALUNYA TENIM UN MAL EDUCAT DE SOCA-REL

De: bach-trans 
Enviado el: dimecres, 26 / febrer / 2014 20:49
Para: Pere Pi
Asunto: Re: 1052-A CATALUNYA TENIM UN MAL EDUCAT DE SOCA-REL
 
Que l'educació no ens faci ser traïdors........que de tant en tant algú
publicament es mulli no ho veig malament, allà ell.
 
El Borbó petit ja cobra per aquesta "feina",
 
Tanta obsessió en tractar al President Mas de "impresentable", ni ha per tant?  Ell també va donar lliçons de parlar en tres idiomes. O només donen lliçons segons qui?
 
 
Ja m'embolica't !!! ............ però de vegades costa no dir res.
 
Un de la "ceba" ... l'altre Pere


De: Pere Pi
A:  bac-trans
A l'altre Pere....un altre de la ceba (Ho dius tu, no pas jo):
 
  "Lo cortés no quita lo valiente"........suposo que ja hauràs llegit el merder que per aquest trist o desgraciat motiu, s'ha armat amb els periodistes del altiplà.
 
Ja veus si costa gaire  de donar carn a la fera.
 
Ara que a mi, mai ni tu ni ningú em farà combregar amb rodes de molí, prou que ho vaig tenir de aguantar durant els 8 anys que entre la guerra i la mili ens va tocar als de la lleva del biberò, cosa que no te desitjat mai ni a tu ni ningú, per això crec qwe encara i malgrat els del PP, estem en una democràcia i per això tu, de cap maneta t'has embolicat si no que pots expressar lliurement els teus de pensaments....com jo crec que també els meus...... !. Jo com sempre te dit, només procuro tocar de peus a terra i com ja va confimar ahir l'altre impresentable d'en Rajoy, els catalans si ho tenim al cap ens ho haurem de posar  als peus, per què i malgrat el que tu puguis arribar a pensar dels meus sentimenst, que més voldria jo que Catalunya ho fos de independent, però aixó si,  sempre que després no ens gobernin els actuals.... 
 
Traidors de que ? No te res a veure, per lo menys crec jo dins de la meva modèstia, de saber idiomes i al mateix temps ser un impresentable, jo per lo menys així ho crec.....si es veu que tot aquest merder el van montar el teu enamorat i que per mi sempre només serà que un IMPRESENTABLE, que ni es digna contestar els escrits que li dirigim els seus "súbdits", que aixó que fins i tot li vaig enviar el meu escrit, que tu ja vas rebre també i que tinc penjat al meu Blog, o sigui que no m'en amago de cap manera, portava per titol: "En Mas i en Santi Vila...... dos impresentables".......i en canvi el Director General d'en Santi Vila si que em va contestar, cosa que ni es va donar per al·ludit el teu "enamorat" d'en Mas, i ......."el que calla otorga"........jo que fins i tot en tinc un munt de respostes d'en Sarkozy, de quan era el president francés, cosa que mai ho arribarà a ser "aquest" i que al final som els que li paguem el seu sucós sou i dintre de poc temps la seva pensiò vitalicia dels collons......."com  el petit Borbó i tal com ja dius tu, que ja cobra per la seva feina".........i a viure del conte o rondalla, però aixó si, sempre a l'esquena de les nostres costelles, com els altres tres expresidents que ja em tingut. Ja diuen que els polítics en el seu sou, hi entra el gripau que s'han d'empassar cada dia.
 
I tu i com sempre, només llegeixes el que t'interessa, per què el final del meu escrit, que diu ? Doncs només això tant curt, però prou expresiu...."EL MEU RESPECTE, PERÒ, PELS INDEPENDENTISTES SERIOSOS I RESPETUOSOS  DE LA RESTA DEL POBLE CATALÀ" .....en quin grup crec que hi deus estar incluit tu, precisament, oi ?.
 
El Pere "autèntic"...... que em titlles tu


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada