diumenge, 15 de juny del 2014

1172-LES MAMADURRIES DELS DIPUTATS I SENADORS

Segons la Constitució -allò que en Rajoy ens frega per la cara de tant en tant-  tots els espanyols som iguals davant de la Llei.

Aleshores si això realment és veritat, a Sant de que aquesta trepa de baliga-balagues, es veu que es deuen considerar com una casta d’espanyols superiors, tal com ja els titlla en Pablo Iglesias líder de “Podemos”, per què per exemple en el meu cas i que deu ser en la majoria de ciutadans del nostre país, vaig començar a cotitzar a la Seguretat Social, quan l’any 1940 la va implantar “manu militari”, el ministre de Treball  franquista en Girón de Velasco, avantatges que en canvi cap dels governs de que hem “gaudit” d’ençà de l’enyorada democràcia, que no ni tant sols las han arribat a poder conservar, sinó que cada nou govern que ha entrat, les ha empitjorat amb noves i continuades retallades.

 Jo vaig cotitzar sempre per el màxim  que em permetia la llei, fins l’any 1985 que al complir els 65 anys em vaig jubilar, però en canvi i malgrat haver cotitzat 45 anys, mai he arribat a poder percebre la “pensió màxima” i d’aquesta pensió i per l’Impost del IRPF, cada any l’Estat en fot o sigui em reten el 20 % -i des de que ens mana el PP, ara cada any encara hi he tingut d’afegir mil euros més-  però només des de que “gaudim”  de la democràcia, ja que el dictador Franco mai ens ho va retenir, per què els pensionistes som els únics espanyols que el paguem aquet impost dues vegades, doncs les cotitzacions procedien de uns diners que ja havien tributat i la S. S. s’ha limitat a guardar-me els diners ingressats religiosament i ara me’ls torna en compta gotes cada més, aleshores per què hem de tornar abonar i per segona vegada aquest impost ?.

I mai cap ni un diputat ni senador, ha aixecat tampoc ni un dit per eliminar aquesta aixecada de camisa als pensionistes.

En canvi els diputats i senadors, del seu suculent sou -i que malgrat assegurin de que no poden arribar a final de més, el 99% dels espanyols ens canviaríem el seu per el nostre-  perquè de IRPF  i segons tinc entès, han d’abonar el 4,50% i que només amb dues legislatures ja tenen dret a la  pensió màxima ?.

I quan es varen presentar fa anys més de 500 mil firmes al Congrés dels Diputats per poder rebatre aquesta presa de pel, el seu president es va limitar olímpicament, a passar-se-les per el forro i dictaminar “no ha lugar” i es va quedar tant tranquil, quan a la majoria de països democràtics això si que hauria motivat un referèndum de debò, ja que legalment hauríem de ser els ciutadans els d’autoritzar-ho i de cap manera com fem a Espanya, de que ells mateixos se’ls auto concedeixen tots aquests “ukases” i nomes per l’article 29, com es deia abans de la guerra.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada