dissabte, 21 de juny del 2014

1179-L’ALTRE PERE, QUE SEMPRE TOCA CAMPANES

Para: Pere Pi
Es obligat aplaudir si no t'agrada lo que han dit. ?
M'estranya que una persona coneguda com  "El eterno descontento" no accepti les persones que van contra corrent ....... encara que sigui puntualment.
I no em vinguis amb que defenso el meu "enamorat". Defenso el dret a la llibertat d'actuació i prou.

Per cert es Mas em cau més be , des de que dia si i dia també en fiques amb ell, suposo que algun cop amb raó, però no ni ha per tant, les obsesions no son bones.

Com sempre salutacions cordials de l'altre Pere.
======================================
Al "altre Pere":
                Jo accepto i des de sempre i com a bon  demòcrata que crec que soc, cosa que no tots poden dir el mateix, que tothom te el dret d'aplaudir o no, tal com tu molt be dius, com jo també tinc el mateix dret de criticar-ho o no.

Però després que no vagi a demanar al nou Rei, tal com va declarar fa molts pocs dies, per tal de que l'ajudi a convèncer amb  en Rajoy per que li autoritzilo del 9-N i per anar a fer els ninots a Madrid, valia més que s'hagués quedat a California a acabar el seu en principi projectat  viatge "comercial".

I que esperava ell del discurs del Rei, ? Que anés a favor de la independència de Catalunya, ell que aleshores ja era el Rei d'Espanya, hi que previament ja havia jurat també la Constitució, que hi està totalment en contra ?.

Tu ja ho saps de que per mi és i de que ho serà ja i per sempre més en Mas, malgrat que sigui el teu enamorat,  un impresentable i tinc proves documentals, més que suficients per demostrar-ho i com tu molt be saps. Apart de que en Mas és independentista, cosa que Convergència no ho havia esta mai, -i ja deus haver comprovat que des de aleshores en cada una de les eleccions perd uns llençols en número de diputats- només des de la manifestació del 11 de setembre i el Virrei Jordi Pujol I, sempre havia tingut unes excelents relacions cordials amb la Corona. Aleshores per què aquest pasteta d'en Mas, amb els seus posats de nano malcriat,  les ha d'anar a enterbo-lir ?

No se pas per que perdo el temps amb tu en intentar justificar-me i al mateix temps  convèncer a un incrédul com tu, si ja se i de bell antuvi....... de que ets un cas perdut.

El "Pere autèntic" 
======================================
UNA QUE PENSA IGUAL QUE JO
De: Tere
Para: Pere Pi
Tambe penso lo mateix, i despres donar.li la ma al Rei i amb un somriura d'orella a orella...parafarnalia tot plegat..es mes crec que en Mas si aconseguim l'Independencia (que tinc les mevas dubtes) ens deixara penjats...i marxara alegant a un altre la continuacio...penso q nomes ho fa x sortir a l'historia d catalunya com el promotor i responsable d l'independencia. Fins un altre
======================================
De Pere Pi
Para Tere

Si jo ahir hi per la Tele, el vaig veure només d'esquena i tenia els meus dubtes i no vaig poder assegurar-ho si realment era ell, pero ara acabo de veure'l al Telenoticies de cara i aixis com  fotia aquella cara d'emprenyant al hemicicle,junt amb l'Uzqullo, el del PNV,  aquí es veia ven be com els saludava i molt efusivament als Reis i tal com em dius tu, amb una rialla de orella a orella...es pot arribar a ser tant HIPÒCRITA ?. Aixó només es la especialitat de sempre dels polítics !




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada