dijous, 23 d’octubre del 2014

1352-LAURA FREIXAS

La meva més cordial felicitació a l’esmenta-da escriptora per el seu magnífic article titulat Els altres catalans, doncs el que ella ha escrit, jo estic segur del tot de que ho pensem i subscrivim molt més  dels que es puguin arribar a suposar els independentistes, doncs jo mai he considerat ni consideraré en el futur, de que cap espanyol es enemic meu.

Cap els anys 1950 i fins el 1985 que em vaig jubilar al complir el 65 anys, que junt amb la meva esposa, qepr, varen explotar, per cert amb força èxit, un modest negoci a on teníem clients a tot el  mon i part del estranger.

Doncs puc assegurar de que per cada client  de Catalunya, en teníem 10 de Províncies i com que   ja es diu que, de bien nacido es ser agradecido  jo mai mossegaré la ma dels que ens varen permetre i ajudar a guanyar-nos i molt be la vida, en aquella feliç època.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada