diumenge, 11 de maig del 2014

1125-ELS PERIODISTES MAI S’EQUIVOQUEN

Més de una vegada me permès adreçar-me a alguns dels diaris que es publiquen a Barcelona, per rectificar alguna de les seves informacions i degut a que  les mateixes de cap manera s’ajusten a la realitat i no es per què jo vulgui ser més papista que el Papa, sinó per una raó molt més senzilla  i com jo ja els hi he fet observar sempre i també ja els hi he dit cada vegada, “es que vostè informa de oïda i jo en canvi en aquest cas concret hi era present” i ves quina casualitat, mai cap ni un d’ells, públicament ho ha reconegut, ni ho ha  rectificat ni ha baixat del burro.

I avui toca a la senyora Esther Sánchez, Professora de  Dret de Treball i Esade, que informa de que la paga extra de Nadal, te l’origen en el Butlletí Oficial del Estat (BOE) del 24 de desembre del 1944  i que l’any1947 es reconegués una altre paga extra per commemorar el 18 de juliol, data del “Alzamiento Nacional”

Miri senyora Esther, jo l’any 1933 vaig entrar a treballar, com un modest empleat de banca i li puc assegurar que ja en aquella època i degut a la Reglamentació Nacional del Treball en la Banca Privada, ja cobràvem una paga extra per Sant Joan i una altre per Nadal.

A Deu el que es de Deu i al Cèsar el que es del Cèsar

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada