dilluns, 12 de maig del 2014

1127-JA HA COMENÇAT LA CAÇA DE BRUIXES CONTRA RAIMON

Jo ja ho vaig escriure quan fa 10 dies que la periodista Sílvia Cóppulo el va entrevistar i que ell va declarar i sense embuts, que per aixó “diuen” que estem en una democràcia,”  que ell de cap manera es considerava independentista, cosa que si ho haguessin sabut els sectaris del Òmnium Cultural, estic segur del tot, que de cap manera li haurien otorgat el “Premi d’Honor de les Lletres Catalanes 2014”, per què la infinitat de insults que està rebent, sota la capa i amparades per el secret i aixoplugades  per mitjans no només digitals i de que la Muriel Casals la seva presidenta, no la’hagi ni tant sols, defensat.

Els meus cognoms son catalans de soca-rel i en un dels programes de “30 minuts” de TV3, El preu de la Memòria i per la periodista que dirigia el mateix, la Montse Armengou, vaig ser titllat com un esclau del franquisme, per qué realment vaig estar  represaliat per el règim franquista o sigui que de cap manera puc enyorar lo de “Una, Grande y  Libre”,  tal com fa poc em van acusar, crec que  injustament.

Jo ja se que no soc ningú, però tampoc ho serè mai de independentista i només per una raó molt senzilla i es per què aquesta proposta la feta l’Artur Mas i ell mai ho havia estat de independentista, com tampoc mai ho havia estat Convergéncia, ni tant sols en Jordi Pujol,  sino que ha estat sempre un oportunista, que es va voler aprofitar del éxit de la manifestaciò del 11 de setembre de un milió de persones i va anticipar eleccions per tal d’aconseguir majoria absoluta i el resultat, que va perdre 12 diputats, doncs ja diuen que una cosa son les manifestacions i l’altre les eleccions i segons les darreres enquestes, en les properes del dia 25 en perdrà un minim de 13 més o sigui vaja visiò política de via estreta.

I la història ens demostra que amb la capa dels nacionalismes, que la majoria han estat feixistes, s’han comés les majors atrocitats d’aquest mon, només cal recordar  l’ Alemanya de Hitler, la Italia de Mussolini o la Espanya de Franco. . I no oblidem els feixistes de l’altre cantó, com la FAI-CNT i els comunistes, els quals, mentre les tropes nacionals anàven avençant, ells es dedicàven a anar donant “el paseillo” als seus enemics polítics, i als ciutadans que no eren dels seus o que, simplement els consideràven d’una classe social superior a la seva i que, per aquest “motiu”, no mereixien viure.


PERE PI CABANES

San Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada