divendres, 4 de juliol del 2014

1190-PERE PRAT, ALCALDE MANLLEU, UN “PRESUMPTE” DELINQÜENT ?

Doncs la Fiscalia Anticorrupció i d’acord amb una llista de 44 alcaldes del PSC, ERC, CiU i ICV, dos que son diputats en el Parlament de Catalunya i un altre al Congrés dels Diputats i que és el que jo he assegurat sempre de tota la classe política de que “gaudim”,  que no ni ha ni un pam de net i que ha difós  la “Plataforma Sabadell Lliure de Corrupció”, a on  hi figura ell, conforme es va ”beneficiar” fraudulosament i a través  de la Federació de Municipis de Catalunya, de 4.176 euros que de les antigues pessetes serien 835.200, doncs sospiten de que  enlloc de dietes per desplaçaments tal com feien constar, però que de cap manera mai es varen realitzar, sinó que corresponen  realment a un sou encobert, per què sempre varen ser exactes les mateixes quantitats percebudes cada mes i una malversació de cabdals públics i que ells en canvi mai varen declarar al fisc, tot segons un atestat dels Mossos d’Esquadra que varen entregar  al Jutjat de Sabadell.

I pensar de que tota aquesta trepa, son els que diuen que ens volen portar a la independència de Catalunya.

PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà

Complements:
De: Jordi A.
Enviado el: dilluns, 7 / juliol / 2014 21:18
Para: Pere Pi
Asunto: L'alcalde de Manlleu

Sr. Pi, com anem?

! que hem de fer ara amb l'alcalde de Manlleu i els diners de la Federació  de Municipis?

Si els torna, com diu, es que no te la consciència tranquila, i en aquest cas, no els hauria de tornar amb interessos?

Jordi

De: Pere Pi
Enviado el: dilluns, 7 / juliol / 2014 21:41
Para: 'Jordi A.
Asunto: RE: L'alcalde de Manlleu
Tu ja saps de que desde que va entrar com alcalde i per un sol fet que em va fotre amb el collons del Paco Estrella de CC OO, qepr, un altre fantasma, ja em va demostrar de que i com tots els polítics de que "gaudim" actualment, era un impresentable i des de aleshores mai ha estat Sant de la meva devoció.
i en canvi abans, quan estava a l'oposició, ell em considerava com un amic seu i més  quan jo el vaig assabentar de que el meu sogre havia estat un dels fundadors de ERC a Granollers, volia que jo també m'en fes i jo li vaig fer pam i pipa i butifarra de pagés.

Els polítics i tal com deia el meu avi del advocats i procuradors...... al infern de dos en dos...

Si no s'hagués destapat el "fregado" i de retruc per en Bustos, Exalcalde de Sabadell i president de la Federació  de Municipis, segur de que mai hauria parlat com ara de tornar-los, mira que es va embutxacar prop de un milió de les antigües pessetes, no et sembla ?

De: Jordi A.
Enviado el: dimarts, 8 / juliol / 2014 07:55
Para: 'Pere Pi'
Asunto: RE: L'alcalde de Manlleu

La cosa es que segons he llegit al diari, aquest tal Sr. Prat va formar part de l'organ de govern de la Federació de Municipis, mentre cobrava aquests dinerets.

Per tant he d'entendre que estava al corrent, pero com sempre fan els polítics, mentiren dient que no sabien res que confiaven en els tècnics (com l’nfanta en el seu marit) i mentre, caixa cobri i calers a la butxaca.

Les coses s'han de fer be, i encara més quan es tracta de diners deis altres (no cal que li expliqui), pero els polítics aixó no ho saben: es pensen que els calers de tots son d'ells.

Deu meu !! Quina trepa.


Jordi

Aquest escrit ha estat publicat al bisetmanari de Vic el 11/07/2014

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada