dimecres, 16 de juliol del 2014

1201-LA PILAR RAHOLA ASSEGURA QUE EN MAS REP A TOTHOM

Doncs jo també puc assegurar, que des de que usufructua la poltrona i canongia de President de la Generalitat, no ha contestat mai més cap dels escrits que ens hem permès adreçar-li els seus súbdits o vassalls, malgrat de que el seu sucós sou li paguem amb els nostres impostos i en canvi quan estava a la oposició, jo particularment  cada setmana com a mínim rebia d’ell un o dos mails  i que jo sempre li vaig contestar. Qüestió d’educació, crec jo.

Concretant: S’ha tornat un bufat.

En canvi a mi m’han contestat, Presidents de Govern, Vicepresidents de govern, Ministres, Defensors del Pueblo, Presidents del Tribunal Constitucional  i fins i tot en Sarkozy quan era el president de França. O sigui persones de molta més categoria que no arribarà a ser mai, el nostre inefable President de la Generalitat.


PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada