dilluns, 6 d’abril del 2015

1657-QUINA MANERA DE REBENTAR-SE EN MAS ELS DINERS DELS NOSTRES IMPOSTOS

I després mai te diners per res malgrat de que som la Comunitat amb més retallades, amb els impostos més elevats i la que està més endeutada d’Espanya. A finals de desembre del 2014, Catalunya ja tenía un deute de 60.000 milions. Ara, primers d’abril del 2015, el deute és de 65.000 milions. Amb aquests “gestors”, això no té, ni tindrà mai fre. No en saben, són uns inútils acabats.

Que  n’és de diferent de pagar  tu a pagar jo, perquè al nostre president ara se li ha tornat a encendre la bombeta i vol enviar a tots els ambaixadors i representa’ns estrangers a Espanya, un  informe de 53 planes, el seu plec de greuges contra el govern central.

Ja diuen de que els humans som els únics animals de la terra que ensopeguem per segona vegada amb la mateixa pedra. Tant flac està de memòria, que ja no es recorda del  “gran recolzament” que va tenir, quan esperonat per l’èxit de la manifestació de la  Diada, que per cert se la va voler fer seva, malgrat que de cap manera va ser ell el que la va organitzar, se li va encendre de cop la seva vena soberanista,  l’escrit que en cada idioma va enviar tots els països del  mon, donant a conèixer lo malament que el govern central es portava amb ell i que si mal no recordo, es pot dir que quasi ningú li va contestar i els pocs que ho varen fer, li varen aclarir de que això era un tema intern entre ell i el govern d’Espanya i ara que espera, que li contestin si es que algú ho fa, alguna cosa diferent?, doncs es veu de que ell encara no s’ha assabentat que d’acord amb la  Constitució i que gràcies amb ella, ell és president de la Generalitat, que  és únicament una simple delegació del govern central.

Tant dur de mollera és, que encara no sap de que amb  l’únic que s’hauria de posar d’acord es amb  en Rajoy, per poder portar a bon terme els seus desitjos actuals de grandesa i que tots sabem, menys ell, que son actualment  del tot impossibles i sempre segons la llei, d’aconseguir.

PERE PÌ CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
M'escriu un amic:
De: Jordi A.
Enviado el: lunes, 06 de abril de 2015 19:27
Para: 'Pere Pi'
Asunto: RE: 1657-QUINA MANERA DE REBENTAR-SE EN MAS ELS DINERS DELS NOSTRES
IMPOSTOS

Sr. Pi,
Els drets no s'aconsegueixen, es conquereixen.
A mes d'un li valdria llegir Maquiavel i com no Shakespeare.
Jordi A.

Respòn Pere Pi:
Benvolgut Jordi A:

                        Com es coneix de  que tu de cap manera vas fer la

guerra,  que sinó se't hauriewn acabat de cop i de fa temps, les ganes de

conquerir res. I conquerir amb què, amb l'ajuda dels Mossos d'Esquadra?  que

quan en Felip Puig que era Conseller d'Interior va dir que ell ve hi

comptava de que els ajudarien, el cap dels Mossos li va dir de que la seva

misió, no era pas aquesta.
 
I "conquerir" que? com el desgraciat d'en Lluis Companys el 6 d'octubre del

1934, que va voler fer el que tu ara aconselles i que va acabar ell i tot el

govern de la Generalitat a la garjola i sentenciats a 30 anys de presó i

sort de  que el febrer del  1936 varen guanyar les eleccions generals el

Front Popular i que els varen amnistiar a tots.
 
I tu que et penses, de que si un  dia arribés la tant desitjada

independència de Catalunya, hauriem trobat per fi la pedra filosofal, si els

que ens governen d'ençà que "gaudimn" de la democràcia, tots estant

emmerdats fins el coll en casos de  corrupció, començant i apart del clan

Pujol, que si Catalunya hagués estat independent,  mai ens hauriem

assabentat de les seves malifetes com ja li va succeir amb  lo de Banca

Catalana, que està demostrat DOCUMENTALMENT, de que l'únic que no hi va

perdre cap calé va ser ell, que va encolomar les seves milers d'accions a

accionistes pànfils, per què en Mas i quan tenia alts càrrecs als governs de

la Generalitat amb Jordi Pujol, que el seu pare i com també el pare de'n

Pujol, predicant amb l'exemple, tots dos tenien molts calés al estranger.
 
Mira jo tinc mails que m'havia adreçat en Mas quan estava a l'oposició i que

quan ha manat,  m'ha  demostrat de que es un veritable hipòcrita i per la

qual cosa  mai més em mereixerà cap mena de confiança,  res de lo que ell

pugui proposar.

 Jo l'any 1948 que estava de director al Banc a Puigcerdà, un client em va

explicar el que li havia dit el seu pare, de que quan els fets de Prats de

Molló, durant la dictadura d'en Primo de Rivera,  que en Macià des de França

volia invadir Catalunya, se li va presentar un amic i dins de un sac hi

portava un fusell maüser i li va dir: "t'el deixo que d'aqui una estona t'el

vindré a buscar doncs es preparen grans aconteixaments" ........i encara

espera de que li anés a buscar, doncs com  segurament deus saber que els

gendarmes francesos van detenir a tota la columna d'en Macià, ja abans

d'entrar a  Espanya. I saps el per què en Macià que era Coronel del Exércit

espanyol, es va tornar tant independentista?, doncs per què ell esperava un

ascens, que al final no li varen arribar a concedir i desde aquell moment i

segurament que per despit, es va convertir en un acèrrim enemic de la

monarquia de Alfonso XIII. O sigui que com tots, que ho fan només que per

els ideals? 

 Mare de Deu, que en tidrieu de desengayans els que pensen com tu i tal com

jo el vaig tenir el 9 de febrer del 1939, que em va vacunar i per sempre més

de no entrar mai més en política, doncs tal com deien els de la FAI,

"política per els que en vulguin viure", tal com ara estem veient cada dia

dels nostres polítics,  quan em vaig trobar tancat en un camp de

concentraciò als sorrals de les platjes franceses, passant veritable FAM,

misèries i vexacions i en canvi cap capitost dels partits polítics ni cap

important del Exércit Popular, cap ni un  varen  entrar  amb ells.

 En fi per tu "la perra gorda" i el dia que us decidiu a "conquerir", de cap

manera compteu pas amb  mi, que jo amb una de guerra ja en vaig tenir prou i

més per la que i com un veritable babau, hi vaig marxar  voluntari a

defensar la República  amb només  17 anys, ja que........gat escaldat.......

Amb  tot l'afecte d'en Pere Pi 


Torna a escriure Jordi A:

Bon dia,

Això que li he dit es una dita, com tants d´altres que hi ha: si vols alguna

cosa, lluita per ella.

Malauradament, de polítics corruptes i sense escrúpols n'hi ha masses: que

hi farem!  

Es el que ens toca viure!

De la independència, molt a parlar, però una cosa cal, si hem de ser

independents, ho hem de ser amb gent nova, i honrada. N'hi ha?

Jordi A.


I Pere Pi contesta:

Benvolgut Jordi A:

                          A les  meves "VIVÈNCIES", que segur de que tu en

tens un exemplar i que em va escriure l'any 1999 un cosí de la meva esposa,

qepr, hi vaig posar un afegitó al final que diu: "Cap causa per noble que

sigui pot justificar una guerra i molt  menys una guerra civil" i a aquest

final es a on ens vol portar el somiatruites d'en Mas, amb aquest afany de

independentista que li va agafar fa un parell d'anys, com si fos una

diarrea. 

 De gent nova i honrada ni ha?. Potser si, però jo encara no en conec a  cap,

doncs al meu humil criteri, per mi i per el sol fet de dedicar-se a la

política, ja el tinc desqualificat, ja que tal com va dir en Zaplana del PP,

que ell se hi va posar , per FORRAR-SE. 

 Més clar, l'aigua.
 
Ben cordialment

Pere Pi



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada