dimarts, 28 d’abril del 2015

1697-¿TIENES LOS 15 PUNTOS?

Fa mesos i mesos, de que tant a les Teles com a la premsa, que contínuament, lineadirecta.com, ens bombardeja amb aquest anunci i a més a més, ara hi han afegit, permíteme  que insista i a continuació ens diuen: pues vamos a darte un descuento que ni te lo puedes imaginar i en donen un 902 per telefonar e informar-te.

Com que jo a més dels 15 punts, tinc també els que ens varen “regalar” per no haver-ne perdut encara mai cap, il·lús de mi, hi vaig telefonar i després de tenir-me  més de 15 minuts fent-me preguntes, al demanar-me la edat, en varen dir -segur que deuen fer com els de Regal que a partir del 70 anys ja no ens hi volen- i em varen informar que degut a la meva d’edat, no m’hi podia acollir.

Aleshores jo i altres babaus com jo,  els hi agrairíem de que en el anunci, hi fessin constar també ja aquest   “petit detall”, doncs els telèfons 902 son de fort “pagament” i que me no podia ven be haver estalviat i tot plegat per res.

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada