divendres, 24 d’abril del 2015

1689-SOBRE ELS CONDUCTORS “GRANS” O JA DE LA “4ª” EDAT

Doncs jo el 17 de gener festivitat de San  Antoni dels  Animals, vaig fer 95 anys i ja suposo que segurament dec ser un ”rar avis” i  que consti de que no em presumo pas, però ja fa temps de que  em varen renovar el carnet de conduir fins el 21 de juny del 2017 i toco fusta, tal com és la taula del meu ordinador, per què  encara tinc no solament tots els punts que ens varen concedir fa anys, sinó que fins i tot, els que ens varen “regalar”, per no haver-ne perdut cap.

Per descomptat que ja anticipo, de que si un dia comprovo que no vaig segur amb el cotxe o sigui que jo ja no el domino, sinó que és ell el que em domina a  mi,  plegaré de cop, per què d’imprudències jo mai ne fet  ni en faré  i a més a més, la meva companyia  d’assegurances mai han rebut tampoc cap “parte” meu per accident i que tinc des de  que Regal em varen donar de baixa unilateralment al complir els 70 anys, a on tampoc  mai hi vaig cursar cap “parte”, però que es  veu de que és una norma de la mateixa,  o sigui de que ells se ho han perdut, de poder  haver  pogut cobrar  25 anys més i tot plegat  per res.

Perquè i malgrat la meva “avançada” edat, jo crec, de que encara no repapiejo.

PERE PÌ CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Aquest escrit ha sortit publicat a LA VANGUARDIA el dia 2/5/2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada