dissabte, 9 de maig del 2015

1723-AQUEST ESCRIT VA PORTAR CÚA…

SOBRE ELS CONDUCTORS “GRANS” O JA DE LA “4ª” EDAT


Para: 'Pere Pi'

Benvolgut senyor Pi,
L'escrivim des de la secció de Cartes dels lectors de La Vanguardia. Ens han envait el mail que li hem copiat a continuació. Són la gent de TV3 dels matins, van llegir la seva carta de "Conduir als 95 anys" i volen contactat amb vostè. Nosaltres no podem facilitar cap dada personal dels nostre lectors, per això li enviem el mail que ens han enviat i vostè mateix…
Salutacions

Bon dia!

Sóc Martí Gironell d’ELS MATINS a TV3. Els escric en relació a una carta que van publicar el passat 2 de maig Conduir als 95 anys de Per Pi Cabanes de Sant Hipòlit de Voltregà. Estaríem einteressats de posar-nos en contacte amb ell per convidar-lo al programa. Ens podríeu facilitar algun contacte per poder parlar amb ell?

Gràcies

Martí Gironell
====================================================
De: 'Pere Pi'
A:  Martí Gironell d’ELS MATINS a TV3

Bon dia senyor Martí Gironell:
                                                            Soc en Pere Pî  Cabanes, que he rebut aquest mail de La Vanguardia.

 La meva adreça és:  Avinguda Gaudi 37 de Sant Hipòlit de Voltregà. Telfs. 93-857-02-87 i 686-20-07-50 .

Salutacions d’en

Pere Pi
====================================================

De: Martí Gironell d’ELS MATINS a TV3
Para: 'Pere Pi'

Bondia Isabel, ja sap que el trucarem per anar-hi algun dia.

Pere Pî  Cabanes
 Avinguda Gaudi 37 de Sant Hipòlit de Voltregà.
 ====================================================

De: Jordi Albanell
Para: 'Pere Pi'

Al final el eterno descontento serà mes famós que els de podemos eh!
Jrd
 ====================================================

De: 'Pere Pi' 
Para: Jordi Albanell

Benvolgut Jordi Albanell:
                                                  “Por què se puede”……………………..

Al  minut d’haver contestat jo amb el meu mail,  ja m’han telefonat de TV3, per si jo podía anar a Sant Joan Despí  i jo els hi he contestat  que “nanai del Paraguay”, hi em quedat que parlarà amb la direcció, per si em venen ells a buscar o  un seu equip de gravació puja a Sant Hipòlit.

Doncs fa anys i per un programa de “30 minuts”, ve varen pujar a Cantoni.  

 ====================================================

De: Montse Jose Tello
Para:  'Pere Pi' 

Hola Pere,
a veure si aquest et deixa parlar mes que en Cunill......
una forta abraçada
Montse

De: 'Pere Pi' 
Para:  Montse Jose Tello

Hola Montse:
                            Si però una altre vegada que fa anys que em varen convidar  a TV3 i també per una carta que aquella vegada va sortir a El Periodico, em varen invitar  per pendre part en un “30 minuts – El Preu de la Memòria”,  hi varen pujar amb un equip de gravació a Cantoni, que se h¡ hi varen estar tot el dia i anarem a dinar a Rupit,  per què a EL FAR com que era un dimarts, que és la seva “festa setmanal” tenien tancat, un altre dia varem anar a Granollers a la seu de l’Associació de ex Internats  del Franquisme de Catalunya, de la que jo n’era el secretari, amb  ells i uns dies després a Madrid i Guadalajara, al Archivo Histórico Militar ,  que varem ocupar un  altre dia complert  i saps quanta estona  hi vaig sortir en el  programa?, doncs 7 minuts, que ho tinc gravat.

 ====================================================

De: 'Pere Pi'
A:  Martí Gironell d’ELS MATINS a TV3

Bon dia senyor Gironell:
                                                 El dia que veig que pensesin pujar, si vinguesin cap a l’hora de dinar, em seria molt grat invitar-lo a vostè i a la senyora Isabel a dinar, al restaurant que jo vaig cada dia, doncs durant la semana visc sol , per què desgraciadament ja fa mes de 18 que la meva esposa qepr va morir i  els fi de semana puja el meu fill que viu a Barcelona amb la familia, i després a la tarda podrien gravar el que més els convingués.

Aixó mateix ja ho vaig fer amb  l’equip de la Montse Armengou, per la gravació també de TV3 quan varen  pujar, aleshores jo vivia Cantonigròs i que també va ser per què ella va llegir una carta meva sobre el tema de la repressió franquista,  però aquella vegada va sortir a El Periódico i a on em va entrevistar per el programa “30 minuts – El Preu de la Memòria”  que es va emetre el 3-12-2000.

Ben cordialment
Pere Pi Cabanes

De: Martí Gironell d’ELS MATINS a TV3
Para: 'Pere Pi'

Bon dia Pere! Moltes gràcies per la invitació. Ja m’agradaria ja però no podré venir perquè les tardes les tinc ocupades. Amb tot però espero que us entengueu amb la Isabel!
Salut i llibres
Martí

 ====================================================

De: 'Pere Pi'
Para: Montse Jose, Jordi Albanell

M’acaben de telefonar, de que si a mi em ve be, que pujarien dimarts al matí. Suerte y al toro!

 ====================================================
Tal com em varen prometre, avui dimarts dia 12, han vingut a les 12 en punt a gravar els de TV3 i han estat fins a les 2 gravant,  el que vol dir de que hi deurè sortir, màxim,  uns 5 minuts i m’han assegurat de que sortirà al programa del proper dilluns dia 18, als Matins de TV3  que dura de les 10,35 fins a les 13,25, per si us interessa visionar-ho.


Pere 
 ====================================================

De: Josep Girones Descarrega a Pere Pi
Josep Gironés Descarrega
Enginyeria Municipal

De: "Pere Pi" a Josep Gironés Benvolgut Josep:
Ja devies llegir de que una altre vegada que em varen convidar els de TV3 i es pot dir dir que varen estar tres dies complerts gravant, que per cert jo ho tinc tot el que varen gravar en un DVD i en canvi en el programa que també el tinc gravat, només hi vaig sortir 7 minuts.
És el que he dit sempre de que.......... soc un incompres
Pere
De: Josep Gironés Descarrega Benvolgut Pere,

Josep Gironés Descarrega

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada