dimarts, 19 de maig del 2015

1740-LA MONJA TERESA FORCADES, UNA ALTRE QUE TOCA DE PEUS A TERRA

O sigui que de cap manera no és pas com la Forcadell, ja que avui la he escoltada  quan l’entrevistava en Josep Cuní en el seu programa “8 al dia” de 8TV, hi ha dit clarament de que, desconfiava d’en Mas.

O sigui  que de cap manera, no soc pas jo sol  que li tinc mania amb  en Mas, tal com ja vaig dir ahir al matí en el  programa Els Matins de TV3 sobre el tema “Conduir per la gent gran” a on  havia estat convidat i em varen preguntar: com me ho havia fet per haver  arribat als 95 anys i encara estar en condicions físiques de poder  conduir correctament el meu cotxe i jo els hi vaig dir la veritat: doncs no ho se, per què si ho sabés, faria com la Doctora Asland hi faig unes pastilles i milionari. Però cosa que jo mai faré,  per què segur de que aleshores en Mas se’n aprofitaria i ens diria: Ho veieu, d’ençà que Catalunya es independent, els catalans vivim molts més  anys que no pas abans.

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada