dimarts, 30 de desembre del 2014

1463-SOMOS LA ADMINISTRACION UN PROBLEMA PARA CADA SOLUCION

De: Xevi C.B. 
Enviado el: domingo, 28 de diciembre de 2014 11:49
Para: Pere Pi

 l,administracio.
Benvolgut Senyor Pi, un home de la seva inteligencia hi capacitat, hi afegiria la seva experiencia, hem costa de creure que encara confii en l,administracio. tinc un colega funcionari que sempre diu, SOMOS LA ADMINISTRACION UN PROBLEMA PARA CADA SOLUCION.
Jo com voste ja fa anys que he deixat d,anar a votar, ni els politics ni l,administracio no hem mereixen cap mena de confiança, tots els tractes fets amb ells no men han acomplert cap.
desitjar,li un excelent 2015.


De: Pere Pi 
Enviado el: domingo, 28 de diciembre de 2014 13:17
Para: 'Xevi C.B.

 Benvolgut senyor C.:
                                                      Doncs com que vostè llegeix i de fa molt de temps els meus escrits, es deu recordar que no fa pas gaires dies, que  encara vaig recordar que jo i des de el febrer del any 1939, que vaig deixar de creure en cap  ni un, dels políitics "habidos y por haber".
Vostè em diu de que fa temps que no va a votar, doncs tant jo com el meu fill, que en fa d'anys que varem deixar d'anar a fer els ninots.
 Sap que he  dit jo sempre ?: Que el bon i veritable funcionari de pro, converteix un problema resolt, en un  problema nou.
 Millor any 2015, perquè el que es aquest…

 Pere Pi  Cabanes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada