divendres, 20 de febrer del 2015

1573-DURAN LLEIDA PLANTA CARA A CONVERGÈNCIA, DAVANT LA DERIVA INDEPENDENTISTA

Em fa l’efecte de que al final la federació de CiU, acabarà com el rosari de l’Aurora, doncs als pocs dies d’haver-se  tancat, per mi en fals, el malentès de fa pocs dies, el líder de Unió  ha tingut de sortir al pas  dels plans de treball  del Consell de la Transició Nacional i el Govern al haver           anomenat un comissionat, per tal de accelerar el projecte de un banc públic català, una Agència Tributària pròpia, la elaboració de una Constitució provisional  o la creació de una unitat anti terrorista  en el cos dels Mossos d’Esquadra, etc. etc.,   abans del   més de juliol o sigui que planta cara  als fer volar coloms independentistes de CDC i Artur Mas, doncs  ja avisa a Mas,  que de cap manera compartirà un  programa secessionista   per les autonòmiques, doncs ell de cap manera mai ha compartit  les sobrevingudes soberanistes de Convergència i ja deixa en el aire el futur  de la federació de CiU en respecte al 25-S, ja que si el projecte  que jo haig de representar es estrictament secessionista,  jo no el puc pas compartir. .

Duran ja va posar en dubte de que s’acabin impulsant  tots els projectes de desconnexió  amb Espanya,  que el president va anunciar dimarts passat.

Va remarcar, “molts dirigents de Convergència, diuen que jo ja no represento a Unió”, però tinc un mandat  davant  dels electors  i vaig a defensar el programa fins el últim dia. Tinc paciència de franciscà.  Es va distanciar del projecte estrella d’Artur Mas i el govern en la creació d’estructures d’estat.

Més clar, l’aigua!

PERE PI CABANES

Sant Hipòlit de Voltregà   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada