diumenge, 9 de novembre del 2014

1377-EN PERE PI I LA BANCA


De: Tere C.  Ll.
Enviado el: sábado, 08 de noviembre de 2014 21:57
Para: Pere Pi
Asunto: Re: RV: 1376-EL MEU CURRÍCULUM AMB EL BANC SABADELL
 
Hola Pere ja veig que ets entes en la materia de l'inversio...tu saps si hi ha algo millor que el 1,4% en  plaç fixe dels bancs? Una abraçada
 
Enviado desde mi Pad

RESPÒN PERE PI:
 
Hola Tere:
          No, jo soc aprenent encara de tot, tu pensa que jo vaig deixar el banc, el 1954 a la  vista del gran pervindre que m'esperaba?. A la última sucursal que hi vaig estar de director, quan jo hi vaig arribar el 1949, l'anterior director el 1948 havia guanyat 300.000 peles a l'any i li van  fotre una enganxada de més de un milió de peles, que en aquells temps eren molts calés i per  aixó varen saltar ell i l'Interventor i els varen despedir, millor dit, els varen fer dimitir oficialment, per evitar tenir problemes socials amb  el sindicat. Jo el 1949 quan hi vaig arribar i en canvi mai em vaig tenir de Interventor, o sigui que tenia de fer la feina de tots dos i encara m'en recordo de memòria i tinc documents del banc que me ho acrediten, ja vaig aconseguir 390.000 peles,  el 1950, 550.000, el 1951 el 850.000, el 1952, 1 milió i el 1953 1.200.000.......i el 1954.............. els vaig engegar a fer punyetes. 
 
Saps quin era el  meu sou mensual quan hi vaig arribar? 1.200 peles cada més i saps quin era quan vaig demanar excedència l'any 1954?, doncs exactament el mateix de 1.200 peles, per que segons el "Convenio Colectivo" jo ja cobrava el que realment em correspondia, que després de tot, tenien tota la raó, per què en aquell temps un simple empleat de banca, cobrava la "fabulosa" xifra de 350 peles al mes, o sigui que jo era un "potentat".
 
Mira el negocio veritable es el que fan els bancs actualment, que en compte corrent o d'estalvi a la vista,  no et donen ni cinc cèntims d'interessos i a tu i com a tots, a termini fixe, et  paguen  el 1,4% anual i en canvi ells si et donen un crédit, et cobren el 11% i no quedis pas mai en descobert en compte corrent,  que et foten fins i tot la camisa. Abans de això, s'en deia usura i estava penat per la llei si es pasava de cobrar més del 6% anual i en canvi al compte d'estalvi et donaven el 2% i a termini fixe el 3%. O sigui que ara tenen carta blanca
 
O sigui que jo, hi ho sento molt, però de cap manera et puc aconsellar de cap mena de inversió, doncs podries sortir del foc i fotret a les brases .
 
I com que ja som al dia 9-N, ja suposo que tu i com un sol "home", aniràs a votar oi?........i dilluns que?, tal com ja et vaig adelantar l'altre dia, doncs com que aquesta votació no servirá per res, tret de fer-vos anar a fer els ninots, serà com un altre dia qualsevol. I el que diu el tango....y el mundo sigue andando.......
 
Aquest capcigrany d'en Mas, per què collons no va convocar eleccions anticipades i axí tot aquest merder que ha muntat hauria estat del tot legal. Tenim els polítics que ens mereixem.
 
Bona nit i amb l'afecte de sempre d'en 
 
Pere


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada