divendres, 6 de març del 2015

1602-RETALLS DE DIARIS

Carnet de conduir

El senyor Jaume Fontanet Barde, de Lleida, es queixa que Trànsit només li hagi renovat el seu carnet per un any i sense poder sortir a més de 20 quilòmetres del seu domicili. Trànsit, senyor Fontanet, no hi té cap culpa, ja que ells es limiten a copiar el que els diu el Centre Mè­dic on li van fer la revisió. I ara li explicaré el meu, de cas. Tinc  95 anys i farà un any que me'l van   renovar i miri que al centre   mèdic a on vaig anar se'm van mirar de dalt a baix, de dreta a esquerra, de dins i de fora i proves per aqui i proves per allà. Sempre ho he dit, el dia que jo pensi que no em veig amb cor de con­duir correctament, plego en sec, perquè d'imprudències no en faré pas mai ni una. Al final, me'l van renovar, tal com em van dir, "pel màxim que permet la Ilei, a causa de la seva edat, per cinc anys". Efectivament, pocs dies després vaig rebre de trànsit el nou carnet, validat fins als cinc anys anunciats. 0 sigui que ja sap on ha d'anar realment a queixar-se.


PERE PI CABANES
Sant Hipòlit de Voltregà (Osona)
  
senyor Pi Cabanes
En resposta a la carta "S'ha de predicar amb l'exemple" publicada : Les mesures en materia de personal, adoptades per la Generalitat de Catalunya, s'han hagut de prendre en el context ac­tual en què ens trobem per fer possible el manteniment i la sostenibilitat de l'administració de la Generalitat. En aquest sentit, la mesura de la reducció d'un 15% de la jornada ì les retribucions que afecta una quarta part del personal interi de la Ge­neralitat és una mesura estrictament temporal i adoptada per tal de garantir la continuitat del màxim de llocs de treball. També en el cas dels alts càrrecs, s'han adoptat mesures. Aixi, en els últims quatre anys, la retribució dels directors ge­nerals, secretaris generals i membres del govern s'ha réduit entre un 18% i un 24%. Ens trobem en un mo­ment complicat que requereix un esforç de tothom i una coresponsabilitat per _fer que Catalunya pugui sortir de la situació de dificultat més aviat i millor.

CARLES FERNÂNDEZ, cap de comunicació de la vicepresidenta
Barcelona


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada