dissabte, 7 de març del 2015

1606-FOTO QUADRE PLAT 95 ANYS (Sr.Andreu Genís Ciurans)


El meu més sincer agraïment al bon amic Andreu Genís Ciurans, que el vaig tenir a les meves ordres quan vaig exercir de Director del Banc Central a Mollet del Vallès de 1949 al 1954 i que des de aleshores m’ha honrat amb la seva amistat i que posteriorment va fer com jo, que també va plegar del banc i es va establir per el seu compte, com “industrial  especialitzat amb  la construcció de peces artístiques” i que encara de tant en tant em visita acompanyat de la seva esposa i que m’ha honorat  amb aquest amable, apreciat i estimat obsequi,  que ve a ser la reproducció, però en un quadre de 125 x 94, al·legòric al  collage que va confeccionar el meu fill Jordi amb motiu del meu 95 aniversari.

Amb tot l’afecte d’en Pere Pi Cabanes

De: andreu@forjart.xxx
Enviado el: domingo, 08 de marzo de 2015 17:48
Para: picabanes@gmail.com
Asunto: ja en te 95 i per molts anys que en tingui molts mes

Bona tarda Sr. Pi

moltes gracies per l ´inserció del artefacte amb el seu col·lagen dels 95 anys.
ja vaig dir-li que li envejo  l´energia, salut i bon  humor (i l´estol d´ocells  que li fan sempre companyia)
miraré d´engrescar  la Teresa Palau que  ara que vindrà el bon temps vulgui venir a saludar-lo
Rebi una afectuosa salutació del seu “botones” Andreu Genís Ciurans  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada