dimecres, 11 de març del 2015

1613-A PROPÒSIT D'UNA PAELLA...

Jordi:
            Lo de la paella per el dissabte ja va en marxa, avui ja he encarregat el peix  per divendres al matí, doncs també ja em quedat amb els del restaurant, de que jo a la tarda l'anirè a condimentar i la mestressa m'ajudarà i em farà de pinxe i només  la deixarem per afegir-hi el fumet i la segona picada de all i julivert per el dissabte i per anar a dinar cap a les 3 de la tarde.

Ja tinc en compte i per tal de que no em passi, com amb aquelles tótiles de  EL GOT, que no hi fotin  massa fumet i surti aigualida, per dir-lis la quantitat exacta de caços de fumet que hi han de posar.

O sigui de que en principi i tal com  sempre ha estat norma de la casa, de que tot  està  previst.

Tu padre que lo és!

 ---------------------------------------------------------------------
Contesta en Jordi i diu;
Ets el millor !
 ---------------------------------------------------------------------
Contesta el Xef Pere Pi:

Soc el millor!,  modèstia apart
A la foto, podeu veure a en Pere Pi Cabanes,  en "traje de  faena"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada